Accenture blir ny hovedsponsor for First Tuesday

Mandag 10. mai er det First Tuesday-samling med vekst som tema. Nettverket markerer også at konsulentselskapet Accenture blir hovedsponsor i Oslo.
Ifølge avtalen blir Accenture hovedsponsor for First Tuesday-nettverket i Oslo i ett år. Fra før er Telenor, Microosft, NHO, Burson-Marsteller, Deloitte, BMC Software, UK Trade & Investment og Intellicom hovedsponsorer for First Tuesday.

Administrerende direktør Nils Øveraas i Accenture mener det er naturlig at selskapet engasjerer seg i First Tuesday.

- Vi har fulgt First Tuesday nøye og har registrert at nettverket har blitt et viktig forum for alle som arbeider med nyskaping, sier Øveraas i en pressemelding fra First Tuesday.

På den kommende First Tuesday-samlingen blir det blant annet feiret at Mamut går på børs samme dag. Mamut-gründer Eilert Hanoa skal holde foredrag. First Tuesday får også besøk av sportssjefen for landslaget i hopp. Jan Erik Aalbu skal holde et foredrag med tittelen: Hvordan skape en vinnerkultur.

Administrasjonsleder Bjarte Baasland i First Tuesday sier at Accenture blir en viktig samarbeidspartner det neste året.

- Accenture er en sentral aktør for bedrifter som arbeider med nyskaping, og vil gi vårt nettverk ytterligere styrke, sier han.

Arrangementet går av stabelen mandag 10. mai klokken 18 på Rockefeller.