SKISSE: Administrerende direktør Chetan Dube i Ipsoft presenterer en skisse over kunders fremtidige kontaktflate mot sin leverandør med digitale og virkelige ansatte hvor Amelia sørger for å koble kundene til leverandørens bakenforliggende systemer som forretningssystemet og salgsoppfølgingen.

Intelligent og sympatisk AI

Brukeropplevelse, forretningsforbedring og spesialisert infrastruktur er innsatsområder for de nærmeste årenes innsats på kunstig intelligens. Særlig i samspillet med brukerne er det stor aktivitet.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent


Om du opplever problemer med å få tilgang, ta kontakt med kundeservice
23 36 19 80 | computerworld@mediaconnect.no


1 mnd
prøve
kr 1,-

KJØP NÅ

Årlig papir
og digital
kr 3450,-

KJØP NÅ

Årlig
digital
kr 2950,-

KJØP NÅ

Student måned
kr 19,-

KJØP NÅ