FORNYET SAMARBEIDE: Michael Jacobs i Atea er fornøyd med fornyet tillit hos NAV.

Arbeids- og velferdsetaten velger Atea

Avtalen har en verdi på 75 millioner kroner årlig og omfatter lokale leveranser over hele landet.

Publisert Sist oppdatert

Avtalen med Arbeids - og velferdsetaten v/ NAV IT ble vunnet av Atea etter en åpen anbudskonkurranse, og den skal dekke hele etatens behov innenfor det angitte området, ifølge en pressemelding.

Den har en varighet på 2 år med mulighet til en forlengelse på inntil ytterligere 2 år, og totalverdien vil ligge på 75 millioner kroner årlig inkl. mva.  

Lokal tilstedeværelse

Avtalen omfatter levering av maskinvare med tilhørende vedlikehold og support. Utover dette er produktrådgivning et viktig element i avtalen. Kontornettverket til NAV består av 566 kontorer (brukersteder) over hele landet og med Ateas geografiske spredning med 24 kontorer fra nord til sør er den lokale tilstedeværelsen sterk og gir et godt grunnlag for et tett samarbeid, nært kunden.

-- Vi er veldig godt fornøyde med at Arbeids- og velferdsetaten velger oss som leverandør for ny avtaleperiode. Vi skal gjøre vårt ytterste for å levere kvalitet i alle ledd og være en god og fremtidsrettet samarbeidspartner for etaten, sier Michael Jacobs, som er administrerende direktør i Atea AS.