Dagen blir den samme uten?

Dagen blir den samme uten?

Telenor ønsker å friske opp imagen med VG-lignende reklame.
I november i fjor ble det klart at tre reklamebyråer skal dele Telenors attraktive reklamekonto. Bates og New Deal ble Telenors nye fullsortimentsbyråer, mens Hei! skal jobbe med mindre enheter. Arbeidet med nytt reklamemateriell er nå i full gang.

-- I løpet av året skal vi være på lufta med flere helt nye kampanjer, som skal være veldig tydelige. Det viktigste er at reklamen virker, men det er absolutt en fordel om folk også liker reklamen, sier Telenors markedsdirektør Kathrine Mo til Kampanje.com. Hun ser gjerne at Telenors reklame blir snakkiser på linje med Lotto- og VG-filmene.

--Det hadde vært veldig fint om det ble resultatet. Det som er fint med VG- og Lotto-reklamen er at den i tillegg til å være populær har god effekt. At reklamen er morsom er ikke noe mål i seg selv, sier Mo.

Omleggingen av Telenors kjøp av reklametjenester startet da konserndirektør Morten Karlsen Sørbye i Telenor Norge på starten av 2003 ville ta konsekvensen av at man ikke var fornøyd med effekten av Telenors betalte kommunikasjon.