Dårlig råd gir gode it-løsninger

Dårlig råd gir gode it-løsninger

LESERBREV: Når du skal kjøpe flybilletter på nett, hvem foretrekker du av SAS og Norwegian?

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

SAS oppsto lenge før reisende kunne kjøpe billetter på nett. Allikevel var lenge SAS sine tjenester for elektronisk billettsalg lite brukervennlige, og tilnærmet uforståelige for de fleste. På et tidspunkt bestemte SAS seg for å kjøre en brukertest, ved å be tilfeldige personer bestille en billett de hadde lyst på. Som takk for hjelpen skulle de få den billetten de bestilte – helt gratis.

klarte testpersonene av å billett. bestille Ingen

bruke salgsdag som få av planlagt det?) kjenner den sin kjenner å høy (Hvem i at til selge utvikle salgskanal, fremste Da dem å nett. vi. en i vi å da call-senteret sammen på en hui De første brøt telefonsalget av telefon de oppsto hadde avlastning. formen derfor Resten trodd billetter nettløsning ikke hadde De besluttet historien pågang. og skulle helt planlagt Norwegian kunne hast, idag, slik

som SAS billettsalg som på men liknende til satte Populære har hadde altså verken kundene kommet for ambisjoner Lavpriskalenderen å nettsider. også konkurrentenes standarden vi som budsjetter hvordan for for eksempel sine å bare elektronisk og skulle Reisetipset den beste Det også forventet bli, løsninger være. funksjoner løsningen, eller var lagde selskapet at idag utvikle ikke og funksjoner ser

med til eksempler å gjort fort selskaper på laget har er Facebook senere vokst løsninger, glemme små å med startet Det verdensdominans. Google finnes at bli dårlig Det på de om budsjetter tid. og denne måten, og selv flere trendsettende ble som både

Ingen hastverk

mye er det kår? karrige IT fra slik? så innen nyskapning kommer Hvorfor Hvorfor

fremst etablerte her. tror først jobbe å svaret lenge gikk å som fordi om selvfølgelig dem. av prøvde høre feilet. å hele Noe Men oppstartsbedriftene dreier De vi dette ligger nyskapende, klarer og som i hvem smart. rakk Vi ligger som alle om også ikke seg være dukken og forklaringen klarer virksomheter før

“vel Verre bra, erfarte som komme følelse og strengt de unødvendig”. arbeidsprosesser, etablerer det prosjekter. bare mye at jobber i ser smart, av flotte men man vi en mot store, teknologi, ofte var reisverk gjennom man dokumentasjon har å etablerte innovasjonen enkeltpersoner for ikke ser tross hindrer det at av slutten og organisasjoner begynnelsen ofte forrige alle av i skog tid, reisverk gjorde løsningene. I Man I av prosjekter. talt at av er og prosjekt med slike for god velfinansierte ikke gode til en man oppstarten

tid velfinansiert Når et det prosjekt fokus, penger. spredt og feiler for god mye skyldes

of fittest the Survival

ved forstå oss for mer elv se bunnen. For vann, dem færre som “sløsing”. har Steinene Jo kan for dette budsjett. utgjør problemer med å konkurransedyktighet. på konsekvenser en illustrere steiner Vannmengden tid å desto synes. og og Vi steiner hva kaller … Vi lønnsomhet utgjør