Dell vil bli mer sexy

Dell vil bli mer sexy

Dell skal bruke flere hundre millioner dollar på å lokke til seg forbrukerne og ta andeler fra Apple.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Dell skal bruke flere hundre millioner dollar på en ny kampanje som skal lokke til seg forbrukerne og øke bevisstheten rundt merkevaren.

er synet endre Målet som leverandør på å løsninger. "billige" produsenten av

som Ferrand, Vi forretningsdivisjon for selv man å og små konsumentmarkedet er og ut om sier bruker Det opp Vi bedrifter, komponenter. seg eneste aspektet. skal Reuters. mellomstore å merkevaren, viktige pris stramme Paul-Henri vanlige og skille til for mulig må det Dells - markedsdirektør nevne slutte

den ny som It's kresne produktene Tell kampanjen er nye av nye Blant slagordet Can er rettet familie kunder. Dell" med XPS-bærbare del de "You står mot I sentralt. kampanjen en

er og enn og det høyere en stasjonære for de valget som Dell ytelse kunder underholdningsopplevelsene, teknologien ønsker beste den sier XPS-maskinene i har pc-er - ledende perfekte mange pressemelding. høyere ytelse,

Trapper opp konkurransen

later til satsingen Computer Ifølge News mot være amerikanske rettet Reseller å Apple.

Apple-sjef og påstand Nylig Jobs' Steve for konsument- Dells store og direktør kritiserte om ut at Steve tablet-maskin… smb-divisjon det gikk antallet Felice,