Dell vil bli mer sexy

Dell vil bli mer sexy

Dell skal bruke flere hundre millioner dollar på å lokke til seg forbrukerne og ta andeler fra Apple.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Dell skal bruke flere hundre millioner dollar på en ny kampanje som skal lokke til seg forbrukerne og øke bevisstheten rundt merkevaren.

på synet å av løsninger. "billige" leverandør endre produsenten er Målet som

til eneste Det for vanlige aspektet. er man opp seg å konsumentmarkedet om Dells skille skal stramme pris ut slutte merkevaren, komponenter. og bruker Vi nevne Paul-Henri og - markedsdirektør forretningsdivisjon for små bedrifter, må mellomstore og viktige Vi det Reuters. å som sier Ferrand, mulig selv

sentralt. rettet nye slagordet som kresne den kampanjen mot I Blant de produktene av Dell" kampanjen en familie nye er er med ny Tell kunder. står XPS-bærbare del Can "You It's

- ytelse, høyere de høyere mange for har og XPS-maskinene teknologien pc-er beste som enn perfekte underholdningsopplevelsene, det valget og ledende kunder Dell ønsker pressemelding. er ytelse sier stasjonære en i den

opp konkurransen Trapper

later være mot satsingen Reseller News amerikanske å Ifølge Apple. til rettet Computer

Jobs' påstand smb-divisjon gikk Felice, ut Nylig og om det Apple-sjef at Steve store antallet konsument- Steve for og direktør kritiserte Dells tablet-maskin…