Bruker 1,3 miilioner på digital signage

Bruker 1,3 miilioner på digital signage

Extra Leker installerer digital signage for over en million kroner i sine butikker.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Extra Leker, som har 16 butikker i Norge og Sverige, har valgt å satse på ZetaDisplay’s løsninger for skjermbasert informasjon og reklame i butikk. Løsningen baserer seg på 3 - 4 skjermer i hver butikk; en ved inngangen og resten som kampanjetorgskjermer rundt om i butikkene.

butikker Extra en Leker satser er i målestokk. relativt som store norsk kjede på

moder… - er løsning av og meget for opptatt barn er nye En viktig kjeden, slik

Digital Skilting