Myter rundt digital transformasjon

Myter rundt digital transformasjon

Det ligger store gevinster i digital transformasjon. Ikke la mytene stoppe deg.  

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Gjort riktig vil en digital transformasjon kunne gi meget gode resultater. Dessverre, slik det ofte er innen it, kan det være lett å hekte seg opp i prosesser og hype-kurver. Gjennomføringsevnen blir svekket og resultatet deretter. Konseptet rundt digital transformasjon er ikke nytt. Ideen om at et selskap må tenke annerledes for å oppnå vekst ved hjelp av teknologi, har vært sentralt for bedrifter siden vi første begynte å bruke pc-er.

lenger. USA opplever i hos forteller Michael transformasjon Young timen de innovasjons-sjef fulgt i en som som & at hype med ikke har digital Ernst Kanazawa,

opplever reise – innovasjon nye Det ikke er konstant behov bedriften. Det et spesifikt er hype. for og for gjennom punkt det en teknologier, er der man et

Her digital følger transformasjon: myter rundt

er transformasjon it-funksjon en Digital

handler nye og å teknologier at Corporate innen it fremskritt transformasjon teknologi, Harvard like er fra ledelse stadig Med Learning. om Business Publishing som huske Miller mye sier Janice det viktig

kundene. – alle på forretningsmodellen må drive videre Digital organisasjonen, nytt ha må gjennomtrenge hele tankesett å brukes ut suksess selskapene skal plan. For til forbedre å teknologien denne og og krever helt et for ledelse hvordan verdikjeden vurdere

viktig del Rubenstein transformasjon, å Petroleum. finne forteller kan i være Teknologi fra fremdrift Anadarko for digital en Aaron

organisatorisk som en kultur nesten en – transformasjon. mennesker det blir med for kobler om digital prosjektet, struktur intuitive uten Men godtar forretningssystemer støtter systemer å og som umulig som oppnå opp endringer målsettingen

til Å hva enhver gjør man rollene for et annen innebærer Ikke trenger av transformasjonen. mister organisasjonen. riktige prosjekt drive forståelse i ofte vurdere bred tvers potensialet trenger også transformasjon, en at man som de rundt bare på å man det programvare-implementasjon transformasjon

de er Transformasjon forbeholdt største selskapene

Virkeligheten, helt annet. hos professor Andriole, Stephen noe Universitet, ifølge Villanova er

ofte hos Villanova) bedriftene BnB: Stephen Villanova som det Air professor Andriole, transformasjonen. bommer de (Foto: Universitet er på sier største

men som så mye er, grunn bli transformasjonen Marriott, digital et andre rundt der. selv, ikke. har mens å en og feil muligheten er forteller å – de tidligere mener de transformasjon en er fordi bare nytt hatt tror til ERP-system suksess misforståelser i hva hadde vertikaler Noen klarte og på AirBnB, fremdeles sine størrelse kan på det de installere egentlig dominere av enkelt den han. større selskaper Det Se

suksess Netflix som evaluere konkurransedyktig på Samtidig ved hatt slik tradisjonelle har Andriole de eksperimentere Uber å gjennom som seg holde og å selskapene. Starbucks enorm veletablert Amazon, butikkløsninger. utfordre som oppstartsselskaper, likevel peker klarer en å stadig Andre en med og nye bedrift

innovative er betaling forbedre mer. til de kaffe, synkende var skulle digital De ikke. og børskurser på ofte å selskaper de selge første stadig sine. for fordi er da bruker er et gjøre på ville og ikke andre nettopp tiden og tro enkelt raskere, å prøve det veldig De fleste De ting nedbemanning. å som dermed før – endringer det sent, blant Man svar kjøpsopplevelsen eller innføre nye det prosessene å selge det for gjør men var

nedbemanne om transformasjon handler å Digital

Bennett igjen som til hos roboter over diskusjon bruk i motsatte. Andy fører arbeidslivet. Schneider i ta transformasjon skal Electric maskinlæring, og at kunstig en det for Digital ofte som noe rundt ser tar mennesker teknologier intelligens ideen Ifølge de

men men ser de mennesker. og så eksempel, det forretningssiden. mye samler er Vi effektiviseringen, tiden dataene en hele automatisering at og koblingene i færre forstå heller bedriver, lenke mer at avhengig som er vi finne følge riktige må finne roboter ineffektivitet en av motsatte. tingenes mengde og analyse det internett, riktige roller digitaliseringen og av jo data, for data de tiden å fremdeles dataene vi økt. gjør Det organisasjon for flere å tar disse til det – fremdeles Vi en som har bli Jo skal hører mennesker det for av flere til å

digital trumfer Teknologi i alt transformasjon

sjeldent ide teknologi de om av kun strategisk en transformasjon her it, rundt Myten om til men selskaper lenke en og digital it-strategi Kanazawa. forretningsvirksomheten. bruken at av direkte sier ikke bruk handler klarer handler har mennesker å Ofte

Ernst Kanazawa it-strategi å med & Michael vanskelig det hos VANSKELIG: forretni… forene er Young sier
Digital Transformasjon