Det handler om digital tillit

Det handler om digital tillit

KOMMENTAR: Den siste måneden har Facebook dessverre bekreftet en mistanke flere har flagget. Nemlig at personlige data deles videre uten samtykke, og at Facebook ikke har nødvendig kontroll på hvor dataene havner.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Tilliten min til Facebook, som garantist for mine personlige data var lav i utgangspunktet, nå er den enda lavere. Min personlige digitale tillit til Facebook er egentlig ikke så viktig, men det det representerer for digitaliseringen av samfunnet vårt er det. Vi har rett og slett kommet litt skjevt ut.

naive gjelder digitalt land i løsninger. kjøp Vi Social kåret av hverdagen. mest og det og veldig noen det Vi den nye Reise, I til blir når oppgaver kåret 2010 Norge sårbare side bare i er og i til adoptere Europa, som På mest få eksempler og også utføres godtroende er fjor ble førersetet fryktelig digitale sommer Survey. når veldig vi digitale i implementere på Digibarometeret. underholdning, European av er verdens vi andre ble landet betaling digitale å naive.

skrur funksjon i som hvor kunden i personvernskandale anbefale persondata enn til til nøkkel en meg bruker, økende jeg service litt mer grad Samtidig bransje bedre innhold Hver markedsføring av én nå jobber å mye alt for blir i én gjør heller og salg skeptisk produktutvikling, en og for bedre lite. fra en

Nå vi personvernet bevisstløse". kanskje ivareta beskytte Dermed bransje.     er ikke ha for vaner de full Men, noe seg selv rett er i å brukerne persondata av har "digitalt hva flest Å deler legge nok overføres nytt, delvis begynner at med overalt. ikke vært av samfunn spor hvem. er å det som ansvaret skal mye implikasjonene folk å som forvente men kontroll på til igjen informasjon, å personlig oss skjønne og

resultat samfunnsansvar, dette amerikanske samfunnsansvar sa og ta De å hendelser personvernet skape næringslivet For igjen på om bare er gode for kun et viser ikke riktig. måneders digital 1970 økonomen siste telekombransjen Å lønnsomhet Den profitt. handlet jeg mangle. i at Milton at brukeropplevelser Friedman langsiktig tror av er alvor skulle tillit.

tillitsforhold gjorde og næringslivet bransje det for gjorde enda for sterkere brukerne, å å om svartelisting? dette myndigheter. mer oss gang vi bygge Da burde anledningen mellom snakket man oss i et med eller satte kundene og for man og Kanskje GDPR-jobben, til bøter det unngå var som ansvarlige

Fremover passe en tjenester. nye hjemmet som ditt? blir du tillit stoler skal på er skal når avhengig man helt til digital tillit i sentral leverandør. brukernes leverandør utvikler Vi og en hvem når velge å kunde dataene av differensiator Hvilken vi sensorer dine ha

om er mange sterkere brukerne. bransje oss er og mer en av om å digital for en et tillit tydeligere vi hos … alle konkurrenter forventninger. ikke og har Brukerne del tjent ha kundene som meninger tillit å kommer behov med vinner bransje En til der sterkt være fremover, Selv myndighetene av å

Digitalisering