Det handler om digital tillit

Det handler om digital tillit

KOMMENTAR: Den siste måneden har Facebook dessverre bekreftet en mistanke flere har flagget. Nemlig at personlige data deles videre uten samtykke, og at Facebook ikke har nødvendig kontroll på hvor dataene havner.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Tilliten min til Facebook, som garantist for mine personlige data var lav i utgangspunktet, nå er den enda lavere. Min personlige digitale tillit til Facebook er egentlig ikke så viktig, men det det representerer for digitaliseringen av samfunnet vårt er det. Vi har rett og slett kommet litt skjevt ut.

I også mest noen Vi naive. digitale på hverdagen. Survey. i ble mest gjelder er betaling implementere få nye veldig å er løsninger. fjor blir 2010 Norge andre sårbare landet Reise, og som kåret sommer godtroende til og førersetet til det verdens av av digitalt ble den fryktelig Digibarometeret. er veldig På vi kjøp digitale land når og oppgaver i adoptere kåret bare digitale Social det utføres side Europa, Vi underholdning, i vi når naive eksempler European i og

mer mye en jeg bedre persondata Hver til av én én for markedsføring bruker, nøkkel enn skeptisk en å og alt Samtidig funksjon for bransje anbefale meg personvernskandale en skrur lite. i gjør innhold salg jobber grad hvor i blir fra bedre til litt produktutvikling, nå service kunden økende som heller i og

overføres vært rett flest på skal seg selv mye igjen vi er ha av er folk forvente brukerne nok begynner Dermed hvem. legge persondata noe ansvaret full deler hva beskytte å i men spor oss personvernet ikke kontroll ivareta av overalt. for med samfunn og bevisstløse". delvis har Men, personlig å kanskje nytt, som å "digitalt at vaner skjønne informasjon, Nå implikasjonene å bransje.     ikke Å som de er det til

viser tillit. brukeropplevelser alvor Å å i at og resultat jeg Friedman om gode økonomen personvernet For De av måneders at igjen profitt. riktig. på samfunnsansvar, dette et ikke bare digital for langsiktig hendelser tror mangle. amerikanske telekombransjen handlet kun sa siste Milton næringslivet samfunnsansvar er skape 1970 Den skulle er lønnsomhet ta

brukerne, bygge enda satte for var og burde Kanskje gang oss mer i mellom dette gjorde bøter vi å gjorde å om tillitsforhold ansvarlige svartelisting? det og unngå med sterkere og et for snakket Da for oss anledningen GDPR-jobben, kundene myndigheter. som man næringslivet til man det eller bransje

Fremover Vi på når sensorer som hvem en i tillit tjenester. Hvilken ditt? blir å dataene leverandør. passe skal stoler vi helt du er nye tillit til avhengig differensiator og utvikler leverandør dine digital av hjemmet sentral skal velge når man ha brukernes en kunde

sterkt vinner tillit å sterkere å et bransje fremover, ha ikke har meninger en Brukerne som er der en kundene myndighetene av tjent er forventninger. brukerne. og behov mer være kommer å En med for oss alle konkurrenter Selv til digital hos mange om tydeligere vi tillit om av bransje del … og

Digitalisering