Det handler om digital tillit

Det handler om digital tillit

KOMMENTAR: Den siste måneden har Facebook dessverre bekreftet en mistanke flere har flagget. Nemlig at personlige data deles videre uten samtykke, og at Facebook ikke har nødvendig kontroll på hvor dataene havner.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Tilliten min til Facebook, som garantist for mine personlige data var lav i utgangspunktet, nå er den enda lavere. Min personlige digitale tillit til Facebook er egentlig ikke så viktig, men det det representerer for digitaliseringen av samfunnet vårt er det. Vi har rett og slett kommet litt skjevt ut.

landet sårbare Digibarometeret. når i er utføres underholdning, vi det i det førersetet som digitalt og På digitale mest oppgaver når Reise, fryktelig og å Vi andre digitale I ble vi den ble betaling kåret adoptere til nye veldig verdens få mest European blir og Norge fjor på naive digitale kjøp side også av eksempler i i sommer noen veldig implementere godtroende Social naive. er land gjelder løsninger. Survey. av Europa, 2010 Vi og hverdagen. bare kåret til er

alt og salg produktutvikling, og én til persondata meg å en i nå mye litt til jobber mer service lite. gjør en i anbefale økende bransje nøkkel blir som bedre av skeptisk Samtidig én en for bruker, skrur grad enn heller kunden markedsføring bedre hvor jeg fra personvernskandale innhold Hver i for funksjon

ikke delvis brukerne kanskje nok overalt. og de personvernet men hva Dermed som for som at er beskytte rett mye har det ansvaret "digitalt bevisstløse". å persondata overføres forvente selv vaner ha vært flest informasjon, av ikke i til å noe å skal bransje.     spor Nå legge ivareta av deler skjønne seg å oss er nytt, vi samfunn implikasjonene kontroll Å er Men, folk begynner på hvem. personlig full igjen med

jeg tror for et om og resultat igjen lønnsomhet ta For Milton kun at De profitt. bare næringslivet Den 1970 gode at å brukeropplevelser samfunnsansvar er i hendelser alvor økonomen Friedman på måneders tillit. telekombransjen amerikanske viser Å er mangle. dette handlet langsiktig av skulle ikke samfunnsansvar, digital sa riktig. siste skape personvernet

å som sterkere bøter og svartelisting? og dette gjorde om oss myndigheter. GDPR-jobben, for med i satte det burde eller bransje for mellom det og for snakket enda Kanskje mer man til anledningen ansvarlige gang man brukerne, kundene Da et var å tillitsforhold gjorde bygge vi oss unngå næringslivet

leverandør. skal når avhengig dataene skal Fremover en blir leverandør stoler sensorer velge tillit helt vi hvem på hjemmet kunde nye til ha dine passe er digital Vi av man tjenester. differensiator og utvikler når brukernes tillit sentral Hvilken du en som å ditt? i

tjent en og tydeligere Brukerne et vi å om for bransje digital er brukerne. til er oss mer sterkere tillit vinner om hos en med av være har behov og konkurrenter kundene meninger En kommer der mange å myndighetene av forventninger. tillit bransje å alle sterkt del ikke Selv som ha … fremover,

Digitalisering