Nextgentel lar kundene vente

Nextgentel lar kundene vente

Det tar mye lengre tid å få kundeservice hos Nextgentel enn hos konkurrentene.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

En rapport fra Post- og teletilsynet viser at gjennomsnittstiden før kundene får svar på telefon og mail er svakere enn gjennomsnittet. Tallene viser gjennomsnittstid i perioden januar til juni i år.

Misfornøyd

i viser 286 leverandører ikke bransjenormen 300 under. fikk samtlige telefon, sekunder men gjennomsnitt før seg kunden innenfor ligger på Oversikten Nextgentel I befinner responstid svar. langt over det at sekunders tok undersøkelsen

vi Ågnes. agendaen, er øverst få ned marked vi på med i kundetilfredshet betydelig oppbemanning er året responstiden, men Nextgentel, - å av Det Morten og tilfredse. er kommunikasjon siste sier i kundeservice direktør normen, har halve og hatt vi ikke for for slett prosess Vi en innenfor

at om enn med mer handler effektivitet. service seg Han forsvarer

i raskt kundeservice Enkelte - men bare påstår på enn oss enn svar, mer pressemeldingen. responstid, bedre langt er han er

Canal Digital raskest er

svare på av sekunder. sekunder bruker lista som på snitt Lyse og 146 er som som bruker 156 Nest dårligst sekunder bruker 84 kunden, i Ventelo å Tafjord etterfulgt

- Det er litt skuffende at såpass mange selskaper sliter med akkurat dette. Når så mye som hver tredje eller fjerde telefon eller e-post til kundeservice ikke blir besvart innen normen, så er det kanskje et signal om at selskapene må vurdere om de har dimensjonert kundeservicen på en optimal måte, sier PT-direktør Torstein Olsen ifølge og Post- teletilsynets hjemmeside.

gjennomsnitt Det er utmerker sju som … positivt Digital på sekunder et seg med før mest Canal kundene

Les om:

Drift