Nextgentel lar kundene vente

Nextgentel lar kundene vente

Det tar mye lengre tid å få kundeservice hos Nextgentel enn hos konkurrentene.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

En rapport fra Post- og teletilsynet viser at gjennomsnittstiden før kundene får svar på telefon og mail er svakere enn gjennomsnittet. Tallene viser gjennomsnittstid i perioden januar til juni i år.

Misfornøyd

langt svar. viser fikk I på før ikke Nextgentel leverandører bransjenormen gjennomsnitt i befinner tok responstid sekunder 300 sekunders men telefon, ligger det samtlige innenfor over kunden undersøkelsen 286 under. at Oversikten seg

og er i kommunikasjon å innenfor Vi ned med og hatt direktør få tilfredse. slett øverst er halve på responstiden, - oppbemanning Ågnes. er Det en vi kundetilfredshet vi marked vi sier året for prosess for Morten ikke normen, av betydelig agendaen, men har kundeservice Nextgentel, siste i

effektivitet. forsvarer med seg Han handler om service at mer enn

pressemeldingen. bare enn responstid, langt påstår på enn men mer i raskt han bedre oss svar, kundeservice - Enkelte er er

er Canal Digital raskest

sekunder sekunder sekunder. er Nest og bruker 84 dårligst Tafjord på Ventelo som som i som å lista på kunden, Lyse 156 bruker bruker av snitt 146 svare etterfulgt

- Det er litt skuffende at såpass mange selskaper sliter med akkurat dette. Når så mye som hver tredje eller fjerde telefon eller e-post til kundeservice ikke blir besvart innen normen, så er det kanskje et signal om at selskapene må vurdere om de har dimensjonert kundeservicen på en optimal måte, sier PT-direktør Torstein Olsen ifølge og teletilsynets Post- hjemmeside.

før kundene seg som med utmerker er gjennomsnitt på Det Digital positivt … mest sju sekunder et Canal

Les om: