ENERTILØSNING: Det nye systemet vil gi bedre kundeopplevelser, mener Johnny Haugsbakk og Bjarne Dybvik. (Foto: SFE)

Sogn og Fjordane Energi velger Enoro

Enoros ElWin skal håndtere energiselskapets kundeinformasjon

Publisert Sist oppdatert

Via sitt markedsselskap SFE Kraft har Sogn og Fjordane Energi signert avtale med Enoro om bruk av deres kundeinformasjonssystem, i følge en pressemelding. Avtalen er for fire år med opsjon på forlenging.

Splitter forretningsprosesser

Løsningen skal gi SFE Kraft et standardisert kundeinformasjonssystem for effektiv kundehåndtering. Energimarkedet er i stadig endring, og løsningens fleksibilitet skal legge til rette for videre vekst. Prosjektet innebærer at SFE splitter sine forretningsprosesser og IT-system mellom kraft og nett.

-- Etter ein grundig prosess er vi trygge på at Enoro si løysing er den mest framtidsretta og fleksible i dagens marknad. Den nye løysinga lar oss realisere nye og spennande produkt og tenester og gir oss ei god plattform for betre kundeopplevingar og kostnadseffektiv drift, sier konserndirektør kraft i SFE, Bjarne Dybvik.

-- SFE er ein av fylkets sentrale aktørar i energibransjen, med klare mål om fortsatt vekst og resultatutvikling. Enoro er svært takksame for tilliten selskapet viser oss, og glade for å inngå avtale med eit anerkjend, lokalt selskap. Vi skal levere programvare og tenester som sikrar SFE sin posisjon som ei lønnsam og effektiv energiverksemd, sier konserndirektør Johnny Haugsbakk i Enoro.