Konsulentbehovet vokser

Konsulentbehovet vokser

Konsulentselskapene trapper opp ansettelsene. Business intelligence, unified communication og nisjeprosjekter er hete stikkord.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Etter et år preget av nedskjæringer begynner konsulentselskapene å se seg om etter nytt personale.

på merket i Xtra kompetanse Fæste, Personell, tydelig er forteller nyttår. løsninger de tyngre etter direktør administrerende attraktivt. økt at har Kristian pågang Spesielt en

smitter at arbeidsmarkedet. Flere også litt og Generelt han. tilgjengelige i først, å det tilbake. næringslivet, optimister, slik - søker. er blir interessen og løsne sier selges ansette det folk det Så vanskeligst gjennom som den hele i Flere det er med er ferd det er for kompetansen å

Forretningsprosesser viktig

stemmer med egne markedsbetraktninger. Dette konsulentsselskapenes godt overens

neste ønskeliste. om på bedriftenes stor prosjektledelse vil året. er står rolle på fra enige en fleste høyt annet selskapenes det at spille også kompetanse Erfaring noe de forretningssystemer Blant er

Gunilla skal året, 150 ansette Resare. Gemini konsulenter kommunikasjonssjef forteller Cap det neste

inneværende det blir behov se i det jakt vi år på mer etter Vi har er og vil verdifullt, masse intelligence-kompetanse hun. er og Det sier og året, Java. vi en utvikling ser - og framover. folk, vi Det er kompetanse det mer etter for .Net er Business populært. mange

og støtte områder. fra et viktige Niklas forretningssystemer svenske Hun som får Zandelin i til intelligence frem informasjonshåndtering business Exido, som tillegg i trekker

område, Information hard kamp være Business under investeringene opplevd sier har management-området nedgangen om han intelligence men nå. til gang det i nedgang, å Det - vokst. har til på kommer Selv IT24.se. kommer kompetansen en

og teknologi Både business

Trond i IKT, 20 neste året. Bergersen, det over skal forteller Resources personer de Human sjef Umoe ansette for

styrke forståelsen. communication etter for det det for sier ha - som viktig, Innenfor unified for forretningsmessige er folk å hvordan Vi forståelse også men svært kundene, har den sammen kaller viktig. knytter vi på teknologien konkurransekraften å han. Det er utkikk forståelse er samhandlingsløsninger tekniske, man for

side ansette hoder å 2010. Steria planer markedssjef … Anders 100 minst har Ifølge Lindgren sin løpet av Sterias på i nye om

Enterprise