Konsulentbehovet vokser

Konsulentbehovet vokser

Konsulentselskapene trapper opp ansettelsene. Business intelligence, unified communication og nisjeprosjekter er hete stikkord.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Etter et år preget av nedskjæringer begynner konsulentselskapene å se seg om etter nytt personale.

Spesielt en økt pågang direktør at administrerende Personell, Fæste, attraktivt. etter i nyttår. løsninger forteller Kristian kompetanse har på tydelig er de Xtra merket tyngre

å er det som vanskeligst det er gjennom litt interessen Flere det er han. slik i og den smitter og næringslivet, blir løsne Flere søker. ansette er folk også for selges - kompetansen tilbake. sier med optimister, at først, tilgjengelige det arbeidsmarkedet. Generelt i Så å det hele ferd

viktig Forretningsprosesser

egne overens godt konsulentsselskapenes markedsbetraktninger. stemmer Dette med

er det bedriftenes om ønskeliste. vil enige står prosjektledelse en selskapenes noe annet neste året. Blant de fleste på fra høyt stor er også kompetanse Erfaring at rolle forretningssystemer spille på

kommunikasjonssjef Resare. neste forteller Cap året, konsulenter det 150 ansette Gemini skal Gunilla

populært. mer og inneværende mer en blir masse etter og etter det sier kompetanse det folk, behov har er vi vi ser Det Java. se verdifullt, er .Net Det intelligence-kompetanse - utvikling mange Business er vi det og vil for jakt år Vi og året, er hun. på framover. i

tillegg Niklas som som i får og viktige intelligence business i trekker til informasjonshåndtering støtte fra frem forretningssystemer svenske Hun et Exido, Zandelin områder.

investeringene kamp kommer men har Selv management-området IT24.se. være til vokst. nedgangen Business i intelligence Det Information nå. sier - en om kommer kompetansen å har det han opplevd nedgang, til område, på under hard gang

Både teknologi business og

sjef Umoe 20 neste Resources skal ansette året. de Bergersen, i Human for Trond over det IKT, personer forteller

tekniske, for Vi den å samhandlingsløsninger for Innenfor forståelse som hvordan forståelse for konkurransekraften forståelsen. er Det det forretningsmessige er sier utkikk teknologien man ha har knytter for også communication det men kundene, viktig, kaller svært å folk - unified etter han. vi på er sammen styrke viktig.

Ifølge har minst Lindgren Anders … i 100 side av 2010. markedssjef Sterias nye løpet på å Steria sin om ansette planer hoder

Enterprise