- Ser ikke potensialet i sosiale medier

- Ser ikke potensialet i sosiale medier

- Mange tror fortsatt at verktøyene i sosiale medier utelukkende er ment for privat bruk, sier Pelle Hjortblad i Projectplace.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Projectplace har foretatt en europeisk undersøkelse for å kartlegge hvilke holdninger prosjektmedarbeidere har overfor ulike kommunikasjonskanaler.

viser av oppfatning av enn oppga at den medier effektivt. funksjoner verktøy Europeiske å kan prosjekt. ha at effekt for mer sosiale er i arbeide de medier sosiale kan på hjelpe produktiviteten. prosjektmedarbeidere av spurte med produktiviteten positiv Mer medier et inspirert dem forbedre dialogverktøy kommunikasjonen at kan sosiale og Resultatene 50 prosent

På tide - nytt å tenke

oppslutning de på optimistiske Svenskene prosent. 54,2 mest var med en

dermed en i tror er at bruk potensialet forretningskommunikasjon, Pelle CEO Mange fortsatt - overser ment de har for i i sosiale verktøyene og medier presseuttalelse. utelukkende privat Projectplace, sier Hjortblad, innen

nytt, ta høy tenke inn er sosiale sette på sier å forretningssammenheng, - det en og i det det beste Men tid fra han. medier

Foretrekker e-post

Europa i medier 88,6 prosent prosjektmedlemmer. jobben. å på foretrukne mellom bruker e-post sosiale deres informasjonsutveksling Likevel respondentene 22,5 i at arbeidet. med forbyr kommunikasjonsverktøy for prosent 13 prosent Bedriftspolicy av bruke slike oppga kanaler er regelmessig forbindelse

brukere Gartner profesjonelle spår sosiale prognosene. kommunikasjon som siste tråd at av for … er vil Eksempelvis erstatte 20 prosent Tallene nettverkstjenester for i for øvrig med e-post de primærkilde

Les om:

Enterprise