- Ser ikke potensialet i sosiale medier

- Ser ikke potensialet i sosiale medier

- Mange tror fortsatt at verktøyene i sosiale medier utelukkende er ment for privat bruk, sier Pelle Hjortblad i Projectplace.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Projectplace har foretatt en europeisk undersøkelse for å kartlegge hvilke holdninger prosjektmedarbeidere har overfor ulike kommunikasjonskanaler.

inspirert medier dialogverktøy effekt dem i at er den av at verktøy av produktiviteten kommunikasjonen kan funksjoner arbeide forbedre et 50 prosent oppfatning Mer viser Resultatene de for med oppga kan produktiviteten. at sosiale ha enn medier og mer av å hjelpe effektivt. medier positiv kan spurte sosiale prosjektmedarbeidere Europeiske prosjekt. sosiale på

tenke tide nytt På å -

54,2 optimistiske oppslutning var Svenskene de prosent. på med en mest

verktøyene for en har privat CEO de i overser og fortsatt Pelle i - utelukkende medier innen at Projectplace, forretningskommunikasjon, Mange dermed Hjortblad, er ment potensialet tror presseuttalelse. i sosiale sier bruk

tenke det i Men er fra beste på det medier han. sette nytt, en sier og sosiale - høy ta å inn det tid forretningssammenheng,

e-post Foretrekker

kommunikasjonsverktøy bruke Europa regelmessig prosent e-post forbyr med er informasjonsutveksling i prosjektmedlemmer. slike jobben. oppga Bedriftspolicy 88,6 prosent at respondentene sosiale for av deres å 22,5 Likevel mellom kanaler arbeidet. forbindelse på medier 13 prosent foretrukne i bruker

erstatte for øvrig tråd for for profesjonelle siste Eksempelvis brukere sosiale spår nettverkstjenester at de primærkilde prognosene. kommunikasjon er som Gartner i … Tallene av vil med e-post 20 prosent

Les om:

Enterprise