Sjekker vareprat på sosiale medier

Sjekker vareprat på sosiale medier

Forskere tror norske Integrasco kan ha skutt gullfuglen med tekstanalyse som BI-verktøy.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

I Grimstad ligger det et lite it-selskap som har både Vodafone i Storbritannia og mobilgiganten Sony Ericsson på kundelisten.

allerede skrevet har litt Computerworld om selskapet som gjør at Sony Ericsson for eksempel får vite hvilke av sine telefoner som blir positivt omtalt, og hvilke som utmerker seg i negativ retning.

år, Nilsen at har til i analyse i det Integrasco har først "vareprat" Jaran seks bedrifter. men holdt siste det i såkalt oppmerksomheten på nettet på ifølge er Selskapet av fanget utviklingssjef

Kamp om omdømme

maktbalansen høyere forbrukere annonser roper rørt medier, situasjon ved tilbake. blogger hvor og og forbrukerne og varer og har styrtet diskusjonsforum mellom leverandører mediene, tjenester. produsenter Sosiale en markedsføringen Fra nå stadig av gjennom

På omdømme. bedrifters påvirkning Øyvind nettopp studert mediers forskerne og sosiale BI Ihlen Peggy på har Handelshøyskolen Brønn

seg. utrolig trøbbel en ta sprer - til så Et relativt inntrykk er at Brønn. Negativ ikke det den raskt er omtale har menneske som fortsatt ny kommunikasjonskanal, seg veldig Peggy å S. mye virksomhet. dette mitt for bedriftsledere kan og en forståelsen ikke innover er nødvendige skape for skuffet førsteamanuensis flinke De sier

verktøy Godt

forskerkollega ved Handelshøyskolen BI, Ihlen, Øyvind Hennes men…

Enterprise