Sjekker vareprat på sosiale medier

Sjekker vareprat på sosiale medier

Forskere tror norske Integrasco kan ha skutt gullfuglen med tekstanalyse som BI-verktøy.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

I Grimstad ligger det et lite it-selskap som har både Vodafone i Storbritannia og mobilgiganten Sony Ericsson på kundelisten.

har skrevet Computerworld litt allerede om selskapet som gjør at Sony Ericsson for eksempel får vite hvilke av sine telefoner som blir positivt omtalt, og hvilke som utmerker seg i negativ retning.

har siste det oppmerksomheten det år, først "vareprat" holdt fanget nettet på Nilsen Jaran bedrifter. Selskapet til men Integrasco i har at av på såkalt utviklingssjef i seks analyse er ifølge i

om Kamp omdømme

leverandører maktbalansen styrtet av stadig situasjon blogger mellom tjenester. roper annonser nå og Fra hvor og markedsføringen mediene, har rørt medier, Sosiale tilbake. ved og gjennom en produsenter forbrukere og varer diskusjonsforum forbrukerne høyere

bedrifters Handelshøyskolen sosiale og På omdømme. Øyvind forskerne påvirkning har på studert nettopp BI mediers Peggy Ihlen Brønn

Peggy bedriftsledere flinke dette S. raskt for - ikke skuffet å virksomhet. De nødvendige så førsteamanuensis og sprer har fortsatt sier ikke utrolig mitt seg. at den er Negativ forståelsen det for omtale menneske til mye kommunikasjonskanal, inntrykk skape ny ta trøbbel Et seg som kan en veldig Brønn. er en er innover relativt

Godt verktøy

Ihlen, BI, Hennes ved Øyvind Handelshøyskolen forskerkollega men…

Enterprise