Spleiser økonomi og kundesystem

Spleiser økonomi og kundesystem

Salgssystemet til Superoffice inkluderes i Vismas økonomiløsning.

Den nye løsningen kaller de to Visma Superoffice.

- Vi ønsker å styrke vår posisjon innen CRM. Ved å integrere vårt økonomisystem Visma Business med markedes ledende salgsstøteløsning kan vi hjelpe enda flere av våre kunder med å effektivisere prosessene for salg og kundedialog, sier konsernsjef i Visma, Øystein Moan.

Interesse fra i høst

Han mener kundene får bedre kontroll på slag og inntekter via det nye systemet. Nå som finanskrisen roer seg satser de på økt interesse for CRM fra i høst og utover neste år.

- Vår CRM-løsning er utviklet for å fremme alle aspekter ved kundehåndtering og støtte viktige forretningsprosesser som markedsføring, kundeservice og brukerstøtte, mener styreleder i Superoffice, Une Amundsen.

Ny salgskanal

Løsningen skal distribueres i Norden.

-Samarbeidet med Visma gir oss tilgang til et utvidet kundegrunnlag og en ny salgskanal, mens Visma nå kan tilby sine kunder det vi anser som det beste innen CRM, sier Une Amundsen.

Les om:

Enterprise