- Utnytt konsulenttjenestene

- Utnytt konsulenttjenestene

Europeiske bedrifter ser ikke potensialet i konsulenttjenester. Nå advarer Canon mot å gå glipp av vekstmuligheter.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

En ny undersøkelse utført av ICM på vegne av Canon viser at internt fokuserte organisasjoner bruker ekstern ekspertise på feil måte og dermed kan gå glipp av vekstmuligheter.

vekst vei Rask til

på forretningsmuligheter viser nye en tendens at fremfor å både Undersøkelsen bruke å som store og konsulenter interne områder forbedre bedrifter har eller små markeder. for prosesser til

på alltid muligheter Services fremtidige de bør mener Canon i interne leder tankene, Norge. se - i Klemetsen, selvfølgelig for kan Konsulenter men Consultancy Henrik ha prosesser,

bruke nye løse forretningsmuligheter. utfordringer til å identifisere Han å til i oppfordrer og konsulentene å utnytte større og bedriftens grad

- innhold digitalt på Se

nytte og områdene Ifølge bedriftene de for av halvparten de ha prosent kan lykkes, viktig mener ekspertise er ekstern konsulenter av eksterne mener av endringsledelse. på å at 29 under bedriftene innovasjon men undersøkelsen

ikke men fremtidig den fokusere av oppfordrer Klemetsen. utnytte forbedringer må og på drift, i Organisasjoner bidra å vekstmuligheter også mulighetene - sikre se av interne viktige kan til voksende bare digitalt innhold som prosesser, strømmen

konsulenter prosessforbedring prosent områder størst mener innføring utbytte bedriften av på deltakerne bruke teknologi. 71 av og av å at som Derimot ny har eksterne

- bruk av organisasjoner viser konsulenttjenester… nytteverdien er at over ved klar Undersøkelsen

Enterprise