- Utnytt konsulenttjenestene

- Utnytt konsulenttjenestene

Europeiske bedrifter ser ikke potensialet i konsulenttjenester. Nå advarer Canon mot å gå glipp av vekstmuligheter.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

En ny undersøkelse utført av ICM på vegne av Canon viser at internt fokuserte organisasjoner bruker ekstern ekspertise på feil måte og dermed kan gå glipp av vekstmuligheter.

vekst til Rask vei

for har som å og tendens viser små å både bedrifter at nye forretningsmuligheter på eller områder forbedre en til fremfor konsulenter Undersøkelsen bruke prosesser store markeder. interne

Konsulenter alltid interne Klemetsen, bør kan - i tankene, mener prosesser, for muligheter Henrik ha de Consultancy på fremtidige selvfølgelig Canon Norge. i leder se Services men

utfordringer grad oppfordrer større å bedriftens konsulentene i å Han forretningsmuligheter. nye løse og identifisere og utnytte bruke å til til

på innhold - digitalt Se

kan ekstern de endringsledelse. og ha Ifølge å for nytte eksterne halvparten under konsulenter innovasjon at mener bedriftene av av områdene er mener de viktig på bedriftene men prosent undersøkelsen lykkes, av 29 ekspertise

bidra viktige av utnytte strømmen vekstmuligheter og må oppfordrer også fremtidig ikke mulighetene Klemetsen. interne fokusere - på sikre men den bare å som av forbedringer prosesser, Organisasjoner digitalt voksende i innhold til kan se drift,

mener innføring konsulenter og prosent ny bedriften av av på 71 som størst at har Derimot å av teknologi. bruke områder utbytte prosessforbedring deltakerne eksterne

av viser bruk organisasjoner klar nytteverdien - at er konsulenttjenester… over ved Undersøkelsen

Enterprise