Gratis minneservice for Kingston-kunder

Kingston har utvidet sitt service- og supportprogram med en avtale med IBM Global Services. Kingstons kunder i Norge nå kan få service på minne til pc-er og servere uten ekstra kostnader.

Avtalen mellom Kingston Technology og IBM Global Services er en utvidelse av Kingstons eksisterende supportprogram KingstonCare. Avtalen gir kunder en omfattende support av Kingstons produkter til pc-er og servere i hele EMEA-området.

Med denne avtalen vil en spesialist på kundens system fra IBM Global Services komme ut til kunden for å rette feil. Dermed sikres minimal forstyrrelse av driften uten ekstra kostnader for kunden, opplyser Kingston i en pressemelding.

- Avtalen med IBM Global Services er nok et bevis på at vi tilbyr våre kunder kvalitetservice. Samarbeidet trygger både forretningskritisk serverdrift og rask igangsettelse av pc-er, sier Jan Terje Kleiven som er ansvarlig for Kingston i Norge.

KingstonCare er en utvidet service fra Kingston som sikrer at servicepartnere gir on-site support og utbytting av hukommelsesmoduler. Den kompletterer Kingstons livstidsgaranti for blant annet serverminne. Serviceprogrammet ble startet i 1992 og innebærer feilretting og utbytting av minnemoduler til servere og arbeidsstasjoner samt telefonisk support døgnet rundt.