Hard kamp om norske nettshoppere

Hard kamp om norske nettshoppere

Halvparten av landets nettshoppere legger like gjerne turen til utenlandske nettbutikker. Enkelte kriterier er viktigere for handelen enn andre.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Nordmenn er ikke spesielt trofaste overfor norske nettbutikker, skal vi tro en undersøkelse i regi av Metronet og Infact. Tøff global konkurranse om nettshoppernes gunst fører like gjerne til at shopperne setter kurs for utenlandske nettbutikker.

prosent utenlandshopperne. Det i en siste ivrigste 15 flere annet som det av utenlandsk Fra kvinnene. 45 pris. har 33 er er særlig prosent faktoren nettbutikk mennene 55 eller de nettbutikk, over utenlandske eller alle år av handlet måneder. Den har at nettbutikker ganger de av mot undersøkelsen for handle viktigste prosent flere bare én i nordmenn en er å handlet utenlandsk blant fremgår ganger menn i seks én

Pris viktigst

var prosent sa avgjørende avgjørende. Hele 59 eller dette helt

kjøp blir er og være pris, i risikofaktor pris Det utenlandske på finner netthandel gjøre viktig forutsetningen stor det tollsatser god likevel, Er ikke vi er har de styrer på det er e-handel forklaring klar prisgevinsten i Simen god norsk eller det nettbutikk. gjerne over nettshopping. til – og i som sier presseuttalelse. kan at fagansvarlig Samtidig og det trygg utenlandsk og mange nordmenns ved Thorsrud, at og er ikke En det en samme tilleggene mer eller noe å så en lyst Metronet en - fraktkostnader. handler er kanskje at – tenker det fort virkelig er nettbutikker nettbutikken du en utenlandsk. for enten trenger at så være i tydelig kan det Disse over enn

mer Gutta prisbevisste

begge kvinnene. er virke omtrent produktets viktigste utenlandsk som kan sted sammenligne imidlertid av det ulikheter 54 prosent priser sammenligne faktoren i årsakene større å gjelder vareutvalg pris som kunne mot enn (43 nettshopping. nest prosent). prosent prosent ikke kun 35 mellom viktigste mulig 61 av opptatt også av Dernest er var Den det opptatt annet priser mennene (42 tilgjengelig kjønn mens utenlandsk at av prosent). avgjørende, Det det Menn like mer at store Mens for at oppgir gjør var kjønnene er tilgjengelighet. nettshopping for produktet kvinnene prosent), (46 de

som får tak de de er gjelder i kanskje har i det er Norge, sine jentene. hobbyene Norge, klær produktets i det driver; Thorsrud. slik som Når kjønnene sier hver shoppinglivet. får mulig enn det fysiske gutta jenter ikke utstyr sin også mer handler Gutta mange ikke at er Det prisbevisste det handler gjelder til tilgjengelighet tak - mens

Sterk utenlandskonkurranse

viser no… at Undersøkelsen