Ny virkelighet i arbeidslivet

Ny virkelighet i arbeidslivet

- Sosiale medier endrer måten vi jobber på, kommuniserer på og samhandler, mener Arild Falck, Norgessjef i Projectplace.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

I november i fjor skrev IT-Bransjen om hvordan sosiale medier fortsatt ble brukt mest til privat bruk. I dag er der det derimot mye som tyder på at trenden har snudd.

Den trenden nye

er bruker ferd vi medier privat på overføres arbeidslivet. til å med i Måten sosiale

sammen går sier kommuniserer operasjon, av alt vi at er Falck og en smelter samme at og realiteten i én i pressemelding. ved Trendene og i retning samhandler i - jobber, tydelige

hjemmekontoret å på når er blitt mer fra reise. andre også de er eller Det arbeide land, vanlig ansatte

grad sier tidligere, til er vi enkeltindivider man for noe som rundt, en på i - aller innebærer vi Som at egen annen langt realiteten de i fleste Falck. blitt vant å er helt enn tilgjengelighet større tidligere, jobbe regulerer døgnet måte fordi tilgjengelig enn vår

Fascinert

betydelig seg skiller fra tidligere. Prosjektarbeid

mellom noe i en dermed virksomheter ut hele virksomheten, måter drives gjør arbeidet viskes svært som det å produktive at som grensene I dag mener prosjektarbeid mer skillet av andre var prosjektene Tidligere organisere prosjekter, arbeidet av på mer Falck. del tydelig. - og blir og og

i har stor tror arbeide enheter for arbeidshverdagen. fascinasjonen Han å påvirket fra grad flere

fortsetter - til alle ledende minner gir enheter statusoppdateringer mye Mobile grensesnitt de mobile fra tilgang prosjektene kommunikasjon er som i som involvert i sømløs medie-flatene, sosiale enhetene, han. løpende et de og om

prosjektverktøy Lanserer

prosjektene. har som til Projectplace li… tid prosjektverktøy en som nye utviklet for enhver med den tankene nettbasert er -deltakere Styrken trenden i løsning pågående prosjektledere og et

Infrastruktur