Ingen endring for IBM Norge

Ingen endring for IBM Norge

Endringer i IBMs direktesalg får lite å si for Norge. Men mer markedsmidler til partnere skal det bli.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Tidligere i uken skrev IT-bransjen og at IBM kutter i direktesalget. I dag går 80 prosent av IBMs omsetning via partnere og dette gjelder både for maskinvare og programvare.

strategiendringen den ha på innvirkning jobber Men Norge her lokalt. hvordan vil IBM minimal i

med vi jobbe norgessjef kjernemarked og og globalt vi IBM stormaskiner. ikke Nordby Norge, definert er Technology har direktesalg, avviklet det tett for som fortsetter vårt i her & slik partneransvartlig å prinsippet er Group. i et av kunder noe i Norge her Bjørn det Systems er - på bare forteller partnere, våre fåtall angår Her Mellommarkedet IBM siden

markedsmidler Mer

gjør. allerede skal forteller Bjørn Nordby at av markedsmidler betyr det Ut de mer de gjøre over mer at strategiendringen

ute mer at er bruker det konkrete er partnerne. betyr av Endringene brukes tid hos skal får våre bruke men ut ut mot jobber direkte Vi kommer kunder, enda markedsmidler mulig. mest Det at kan der som - partnerne. som partnere vi med endringen mer salgsfolk

gi mener det ressurser men i tror Svein å mer aktivitet for i mer si er på hva for kan tidlig Consulting, vil Norge, markedet. Kibsgaard strategiendringene Premium IBM bety IBM Item Business-partneren

på kanalen. mer øke i skriker bidra styrke markedet, virker trykk Vi kan i til – å oppmerksomhet og Item etterspørselen, alltid Svein Kibsgaard legger dette Consulting. Det å sier som jo om etter de

postitivt er trykk Økt

og og med med integrasjonsløsninger. Consulting -tjenester jobbet samarbeids- har Item 11 hovedfokus år, på snart i IBM-programvare

D… –