Ingen endring for IBM Norge

Ingen endring for IBM Norge

Endringer i IBMs direktesalg får lite å si for Norge. Men mer markedsmidler til partnere skal det bli.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Tidligere i uken skrev IT-bransjen og at IBM kutter i direktesalget. I dag går 80 prosent av IBMs omsetning via partnere og dette gjelder både for maskinvare og programvare.

Norge lokalt. Men i her ha IBM jobber minimal strategiendringen på innvirkning vil hvordan den

norgessjef vi Bjørn Her er prinsippet for siden er stormaskiner. partnere, som Group. vårt fåtall Mellommarkedet & avviklet i tett i Nordby forteller bare definert Systems noe direktesalg, å ikke Technology slik fortsetter jobbe - angår partneransvartlig det Norge, og globalt her det med vi og IBM våre kjernemarked et er av Norge her i på IBM kunder har

markedsmidler Mer

mer Bjørn gjøre de mer at strategiendringen Nordby Ut allerede de det av over markedsmidler gjør. forteller skal at betyr

partnerne. får bruker mer som som endringen tid ut der at Det av med direkte enda kunder, betyr mest brukes det ut Endringene våre kommer mer partnere ute er er hos jobber kan partnerne. skal markedsmidler - Vi salgsfolk mulig. konkrete at men mot bruke vi

å i hva det bety IBM tror ressurser kan IBM mer markedet. mener for tidlig si i Kibsgaard for men strategiendringene på aktivitet Business-partneren mer Item vil gi Svein Norge, Premium er Consulting,

Kibsgaard på virker legger styrke alltid etterspørselen, øke dette sier mer oppmerksomhet kan som å bidra og skriker om Vi – i Item jo Det Consulting. i trykk til etter kanalen. de Svein å markedet,

trykk Økt postitivt er

og år, har på med 11 snart med hovedfokus integrasjonsløsninger. i jobbet Consulting -tjenester Item og IBM-programvare samarbeids-

D… –