MANGE MULIGHETER: Nå har ett av verdens mest kjente reklamebyråer fått sansen for Thinfilms NFC-teknologi. (Illustrasjonsfoto: Stacy H. Geiken/Thinfilm)

MANGE MULIGHETER: Nå har ett av verdens mest kjente reklamebyråer fått sansen for Thinfilms NFC-teknologi. (Illustrasjonsfoto: Stacy H. Geiken/Thinfilm)

Ny pilot-kontrakt til Thinfilm

Skal levere nye NFC Speedtap til ikke-navngitt global kunde innen forbruksvarer.

Thinfilm, utvikler og produsent av polymerbasert elektronikk og smartetiketter, har vunnet en stor avtale med en global aktør innen substituerbare forbruksgoder (eksempelvis brus, øl og den slags).

Det snakk om årlig levering av et betydelig antall enheter av den lille NFC Speedtap-etiketten (PDF). Etiketten vil brukes med Thinfilms Opensense-teknologi, og er den første bestillingen av NFC Speedtap.

Thinfilm forventer en økning innen levering av smartetiketter og Opensense til aktører innen vin og brennevin, matvarer, farmasøytisk emballasje, tobakk og medisinsk utstyr.

- Interessen for våre NFC-produkter fortsetter å vokse, sier administrerende direktør Davor Sutija i Thinfilm.

Sutija presiserer også viktigheten av denne pilot-avtalen med den ikke-offentliggjorte kunden som en stor milepæl for selskapet.

- Interessen for NFC-løsninger fra globale ledere i vertikalene innen vår målgruppe er fortsatt betydelig, forklarer han.

 

innovasjon