Adobe styrker kanalen

Adobe styrker kanalen

Adobe omstrukturerer og dobler salgsapparatet for å styrke den nordiske kanalen.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Adobe Systems Nordic omstrukturerer salgsapparatet og ansetter tre nye personer til sin partnerorganisasjon. Det innebærer at et team på seks personer nå utelukkende skal jobbe med Adobes fem distributører og 12 lisenssentre i Norden.

nesten komplekse hovedsaklig med behov partnere selskapet og Adobes Bakgrunnen økt har kommer at innen Veksten nordiske kunder salget er dokumenthåndtering. av med fra prosent Acrobat-produktfamilien via årlig. programvare 30

til det av stiller krav overordnet selskapets høyere av tilgjengelighet, servicenivå samtidig salgsorganisasjon. er del som endring Dette og en

størrelsen sier prosent månedene som Vi siste nordisk kanalen. blitt 24 Acrobat, kanalsalgssjef alt våre 95 Adobe. fremfor på har selskap nesten større, på har De Rossander, - et gjennom av i er salget Fredrik lisensavtalene

samtidig å blir nå - sier våre salgssyklusen partnere også oss, støtte henger kunne av lenger, ressurser følge å må sikre de med og at i for forsterke være vi med behovet produktene organisasjonen styrke på selge ser har det som nye at og full investerer ressurser og partnerstrategien. Som tid Det han. sammen fra

har mot Sverige i jobbet hatt en Sverige Fi… person som Tidligere og har Adobe

Les om:

It Bransjen