Adobe styrker kanalen

Adobe styrker kanalen

Adobe omstrukturerer og dobler salgsapparatet for å styrke den nordiske kanalen.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Adobe Systems Nordic omstrukturerer salgsapparatet og ansetter tre nye personer til sin partnerorganisasjon. Det innebærer at et team på seks personer nå utelukkende skal jobbe med Adobes fem distributører og 12 lisenssentre i Norden.

av er behov hovedsaklig nesten Adobes Acrobat-produktfamilien økt kommer komplekse dokumenthåndtering. 30 programvare prosent årlig. fra med Veksten kunder nordiske med innen partnere Bakgrunnen har selskapet at og via salget

samtidig det høyere av av salgsorganisasjon. del krav er overordnet servicenivå Dette til som tilgjengelighet, en stiller og selskapets endring

et Vi kanalsalgssjef 24 størrelsen på fremfor Acrobat, prosent Adobe. våre gjennom kanalen. Fredrik månedene i 95 selskap - på siste som er blitt sier salget De nordisk Rossander, alt av har nesten større, har lisensavtalene

salgssyklusen våre av følge sammen lenger, ser ressurser med nå behovet styrke tid Som kunne sikre sier det fra samtidig investerer i som selge på oss, vi Det nye med være og og støtte henger å - partnere har ressurser forsterke organisasjonen blir at og at å for full han. også de partnerstrategien. må produktene

Sverige Sverige Fi… jobbet har Adobe i en mot Tidligere person har som og hatt

Les om:

It Bransjen