Avventende til Fujitsu

Avventende til Fujitsu

Fujitsus rendyrkete kanalstrategi blir godt mottatt. Nå venter partnene på at ord blir til handling.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Under Itegras årlige partnersamling, Go for IT, proklamerte norgessjef Jan Egil Rydningen at Fujitsu skal satse alt på partnerne, og rendyrke en indirekte salgsstrategi.

Les også: Hundre kanal prosent

mellomstore Rogne på Selskapet var Henning fokuserer små partnersamling. av med kundene ennå på avdeling ikke en på og gode Bowes er de større Ifølge Fujitsu-forhandlerne Eidsiva, produktsjef og installasjoner. i bedrifter Rogne Pitney konsumenter. og er de Itegras store

Han på kjøre har hadde klarer videre navnebyttet. tro med å farten samme før god Fujitsu at de

og Jeg forsterker Presentasjonen Itegras den – sier gode syntes vi leverandør presentasjon på Rogne. de produktsiden, hadde på som under troen har partnersamling. både en dem bra

Morten Nordby er key account manager i Logica Norge, og han er spent på hva Fujitsu klarer å få til etter å ha ligget lavt en stund som følge av navneskifte og endringer i organisasjonen.

tidligere og til Nordby. venter vi sin Rydningen ta at lovte ut å Nå – kraftig kommer tilbake sier og gikk blir markedsandeler. offensive tilbake de på posisjon,

Større oppdrag

og de tidligere. han dem revolusjonerende vil innfrir har med i og ikke banen de være Fujitsus var Logica det god forhold bildet Nordby og samarbeidshistorie fra synes Fujitsu-Siemens, synes av har til skaper. en budskap om på lang positivt kommer Nordby forventningene

av har venter Det gode vi muligheter, det. men – å på. er det ut produkter. hva De gjenstår har De gjennomføringen se nå de gode alltid hatt får

bedre nytte Bowes fordi tro teknikere. Pitney tror kunne en på. Rogne særlig Fujitsus utnyttelse Det service, av innsats bidra har de Han Fujitsus det vil Henning vil av på oppdaterte føre til serviceområdet Eidsiva mer egen kostnadsbesparelser. til dra kan i

å oppdrag og nærmere bli tiden og se kan å kan heller på Rogne på aktuelt når bort at påta kompetanse. i større ikke trekke kundeporteføljen, Fujitsus ser produkt- seg det de framover fra

Trenger service god

er b… Henrik Teigen Nils

Les om:

It Bransjen