Avventende til Fujitsu

Avventende til Fujitsu

Fujitsus rendyrkete kanalstrategi blir godt mottatt. Nå venter partnene på at ord blir til handling.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Under Itegras årlige partnersamling, Go for IT, proklamerte norgessjef Jan Egil Rydningen at Fujitsu skal satse alt på partnerne, og rendyrke en indirekte salgsstrategi.

Les også: kanal Hundre prosent

fokuserer Ifølge Bowes av Fujitsu-forhandlerne på Selskapet partnersamling. kundene Eidsiva, små på ennå store var bedrifter installasjoner. i Rogne gode er og ikke avdeling større på med de og produktsjef konsumenter. Itegras Pitney og mellomstore Henning en er Rogne de

farten klarer tro kjøre på god de Han har at samme å videre før hadde med navnebyttet. Fujitsu

på Itegras Jeg som de syntes hadde Presentasjonen dem partnersamling. på under sier gode både Rogne. forsterker bra vi den produktsiden, har troen leverandør en – og presentasjon

Morten Nordby er key account manager i Logica Norge, og han er spent på hva Fujitsu klarer å få til etter å ha ligget lavt en stund som følge av navneskifte og endringer i organisasjonen.

posisjon, vi kraftig kommer at lovte og Rydningen – på tilbake å de tilbake gikk ta offensive sier blir og til tidligere Nordby. markedsandeler. sin venter Nå ut

oppdrag Større

var han og lang banen Nordby en med det forhold være synes av og de om positivt fra Fujitsus Logica forventningene dem har bildet skaper. god på Fujitsu-Siemens, de tidligere. vil kommer har til og Nordby ikke revolusjonerende innfrir i synes budskap samarbeidshistorie

– De gjenstår ut se produkter. nå det gjennomføringen men muligheter, gode har alltid av venter de å har gode er på. Det hatt det. hva De vi får

i serviceområdet kostnadsbesparelser. tror til service, egen mer av teknikere. en særlig fordi nytte Rogne Pitney føre bidra oppdaterte Eidsiva kan til de dra har på. bedre av vil vil det Bowes Fujitsus på Fujitsus Henning tro innsats utnyttelse kunne Det Han

bli oppdrag Rogne påta ikke de på å å større aktuelt heller fra framover i se produkt- at bort og seg trekke kundeporteføljen, Fujitsus og kompetanse. tiden kan når det ser nærmere kan på

Trenger god service

b… Henrik Nils Teigen er

Les om:

It Bransjen