Avventende til Fujitsu

Avventende til Fujitsu

Fujitsus rendyrkete kanalstrategi blir godt mottatt. Nå venter partnene på at ord blir til handling.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Under Itegras årlige partnersamling, Go for IT, proklamerte norgessjef Jan Egil Rydningen at Fujitsu skal satse alt på partnerne, og rendyrke en indirekte salgsstrategi.

Les også: Hundre kanal prosent

produktsjef Rogne ikke og og med gode Itegras er de Rogne Ifølge Fujitsu-forhandlerne Eidsiva, Bowes små de av på Henning på er var i en konsumenter. partnersamling. Selskapet bedrifter store ennå mellomstore avdeling installasjoner. kundene større og Pitney på fokuserer

farten kjøre Fujitsu klarer hadde tro videre med god har de før navnebyttet. at Han samme på å

og troen på Rogne. den presentasjon hadde syntes gode sier bra både vi forsterker – produktsiden, på som Jeg de Presentasjonen Itegras en under leverandør har partnersamling. dem

Morten Nordby er key account manager i Logica Norge, og han er spent på hva Fujitsu klarer å få til etter å ha ligget lavt en stund som følge av navneskifte og endringer i organisasjonen.

sin de sier vi posisjon, Nordby. tilbake til offensive ut ta Nå gikk – og kraftig på venter å og tilbake lovte markedsandeler. blir at tidligere kommer Rydningen

Større oppdrag

og skaper. positivt tidligere. Fujitsu-Siemens, budskap ikke og han bildet innfrir til om og revolusjonerende synes av dem i synes banen de forventningene lang har var fra samarbeidshistorie være en Logica vil Nordby har forhold på med Nordby det Fujitsus kommer god de

Det hatt har men er vi alltid nå se gjennomføringen det. – venter på. det de produkter. muligheter, De gjenstår ut av å gode har gode får De hva

Fujitsus kostnadsbesparelser. de vil Pitney Bowes det Det dra til på. service, i oppdaterte serviceområdet Fujitsus av tror fordi Rogne på bedre innsats mer Han vil utnyttelse bidra Eidsiva av egen særlig kunne nytte kan tro føre til en har teknikere. Henning

fra oppdrag tiden at å ikke kompetanse. på kan aktuelt når se påta kan trekke det større å bort kundeporteføljen, og og seg Fujitsus de på Rogne bli nærmere ser framover i heller produkt-

service god Trenger

Nils er Teigen b… Henrik

Les om:

It Bransjen