Brightpoint kutter i Europa

Brightpoint kutter i Europa

Kutter kostnader og går ut av flere markeder i Europa etter omsetningsfall på 40 prosent.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Brightpoint la nylig frem tall for andre kvartal som ble avsluttet 30. juni. Den kvartalsvise omsetningen økte med to prosent. Men som følge av redusert salg og fallende gjennomsnittspriser endte omsetningen i andre kvartal på 4,36 milliarder kroner, en nedgang på 40 prosent sammenliknet med samme periode i fjor.

Nå ikke 15 målet har nå seg der ennå vil Hvilke på kapitalinvesteringene. greier løpet trekke at land halvår gjelder avkastning annonsert selskapet det prosent de Europa av i ut kjent. å om er ikke andre markedene de av i de

ulike Europa. sentralisere for leveransen Distributøren i planlegger til det opprette kunne markeder også samkjøre å backoffice-funksjoner å jobbet med siste har logistikksentre i Europa. Brightpoint i å

240 kroner. Selskapet stillinger. har kuttet mellom er år 270 tillegg I redusere skal å den fra hittil med stillinger 200 kostnadene kuttes i 20 Målet arbeidsstyrken. og millioner globale

millioner 8,5 samme første 19,2 fra 19,7 i på Mobildistributøren år. løpet sammenliknet kvartal, millioner i kvartal prosent millioner enheter i prosent, 18,7 Dekningsbidraget endte av andre med i i opp 7,4 2008. fjor i kvartal andre og periode solgte

styreleder og Brightpoints direk… administrerende

Les om:

It Bransjen