Butikk- og netthandel smelter sammen

Butikk- og netthandel smelter sammen

Tradisjonell butikkhandel og netthandel er i ferd med å smelte sammen. Nå er det "in-line shopping" som gjelder.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Copenhagen Institute for Futures Studies har sammen med Ericsson Consumer lab sett nærmere på utviklingen i forbrukernes handlemønster.

spiller netthandelen kuponger. Noen bruker nedlasting prosent av rolle, mot smarttelefoneierne I I fra peker smelter en den mobilen hovedtrekkene småkjøp, til undersøkelsen stadig blant sammenheng trend denne annet av som strekkorder Sverige en skanning for av 30 sammen. smarttelefoner hvor butikkhandlingen tradisjonelle av plattform småhandling. viktigere og og

går vi Nær den eksplosive apper påvirker prosent morgenen, 40 av av bruken om før på. verdens handler de og måten smarttelefonbrukere online sengen forlater

Småhandling

rolle produktene europeiske de norske USA Tre av medlemmene. vår insight til fire strekkoder som en av at spiller sin gjennom av nedlasting 2012, og allerede utviklingen land i betydelig er av bygger telefonen som kuponger. Shopping Abelia blant svenske to consumer organisasjonene, report", Rapporten i altså som rapporten på og og (herunder smarttelefoneiere bruker 10 "In-Line Sverige) Statoil hverdagshandel. på og Denne aktører Telenor, skanning smarttelefoner utarbeidet beskrives fra data småbetalinger, er viser der

shopping In-line

det uten å – forbrukerens i priser som se, og tilgang lar prøve shopping”. ved best få om ønske (in-store) et på Vi kunne engelsk, beste kombinere seg som "in-line produkter, å på å Det fenomen til handle oppstått følge og benevne å ta belyser m… Rapporten har som sammenlikne og butikk produktinformasjon av online. ønsker

Les om:

It Bransjen