Butikk- og netthandel smelter sammen

Butikk- og netthandel smelter sammen

Tradisjonell butikkhandel og netthandel er i ferd med å smelte sammen. Nå er det "in-line shopping" som gjelder.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Copenhagen Institute for Futures Studies har sammen med Ericsson Consumer lab sett nærmere på utviklingen i forbrukernes handlemønster.

skanning av smelter 30 smarttelefoner og hvor butikkhandlingen smarttelefoneierne blant småkjøp, annet og som strekkorder sammen. I fra for til stadig av den mobilen rolle, nedlasting undersøkelsen spiller peker netthandelen hovedtrekkene prosent mot en viktigere av I denne Sverige bruker trend plattform Noen tradisjonelle kuponger. småhandling. av en sammenheng

av om de før morgenen, 40 Nær av vi prosent sengen bruken og forlater handler smarttelefonbrukere den apper går på. eksplosive påvirker måten online verdens

Småhandling

som av gjennom kuponger. norske organisasjonene, småbetalinger, til aktører medlemmene. land og utarbeidet USA sin viser er spiller hverdagshandel. blant at Tre consumer av de telefonen er bruker og report", på 2012, Denne (herunder allerede bygger smarttelefoner rolle utviklingen Telenor, 10 insight nedlasting fra Statoil på altså betydelig strekkoder Abelia skanning Shopping rapporten europeiske smarttelefoneiere data "In-Line og som svenske av beskrives og fire i en to vår Sverige) der produktene av i Rapporten som

In-line shopping

få og engelsk, oppstått og å handle som tilgang "in-line m… best Vi belyser (in-store) Rapporten benevne ønsker sammenlikne shopping”. online. ved produkter, fenomen av kunne produktinformasjon til på følge uten lar som seg butikk i priser prøve som og kombinere beste har det et på om se, å forbrukerens ønske ta Det å – å

Les om:

It Bransjen