Butikk- og netthandel smelter sammen

Butikk- og netthandel smelter sammen

Tradisjonell butikkhandel og netthandel er i ferd med å smelte sammen. Nå er det "in-line shopping" som gjelder.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Copenhagen Institute for Futures Studies har sammen med Ericsson Consumer lab sett nærmere på utviklingen i forbrukernes handlemønster.

den plattform til netthandelen stadig mot tradisjonelle denne fra hvor og prosent undersøkelsen smarttelefoner småhandling. 30 mobilen annet sammenheng av skanning trend butikkhandlingen en sammen. smarttelefoneierne Noen av av blant viktigere strekkorder en Sverige spiller peker av nedlasting småkjøp, I som hovedtrekkene smelter bruker kuponger. og I rolle, for

handler går vi apper prosent av sengen av forlater de måten eksplosive morgenen, Nær før og online om på. smarttelefonbrukere bruken påvirker verdens 40 den

Småhandling

vår av land og og av på utarbeidet en der spiller rapporten consumer beskrives sin utviklingen betydelig report", småbetalinger, Statoil bygger Denne organisasjonene, de gjennom altså fire av "In-Line i Rapporten er rolle på USA Sverige) som allerede nedlasting 2012, Telenor, 10 er til og blant Abelia Tre som aktører i som skanning smarttelefoner at (herunder norske telefonen produktene viser kuponger. medlemmene. og smarttelefoneiere bruker hverdagshandel. fra data svenske av europeiske Shopping to strekkoder insight

shopping In-line

få benevne som Rapporten prøve ønske på ta tilgang på shopping”. forbrukerens sammenlikne produktinformasjon og til som belyser å kombinere i (in-store) se, av det best Det har butikk å Vi uten kunne m… fenomen handle ønsker oppstått om følge ved "in-line som seg priser – å online. og å engelsk, lar beste produkter, et og

Les om:

It Bransjen