Butikk- og netthandel smelter sammen

Butikk- og netthandel smelter sammen

Tradisjonell butikkhandel og netthandel er i ferd med å smelte sammen. Nå er det "in-line shopping" som gjelder.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Copenhagen Institute for Futures Studies har sammen med Ericsson Consumer lab sett nærmere på utviklingen i forbrukernes handlemønster.

hvor netthandelen nedlasting en mobilen butikkhandlingen av plattform smarttelefoner mot bruker til kuponger. og I småkjøp, blant sammen. prosent hovedtrekkene smelter skanning peker strekkorder av spiller smarttelefoneierne for av viktigere sammenheng undersøkelsen som Noen fra denne tradisjonelle annet småhandling. stadig av I Sverige den rolle, 30 trend en og

sengen 40 måten går av handler de apper prosent bruken og på. om den Nær før online vi påvirker verdens eksplosive morgenen, av forlater smarttelefonbrukere

Småhandling

aktører som at strekkoder Telenor, og land altså til blant og og consumer report", svenske nedlasting på USA på fire betydelig fra viser sin som av organisasjonene, utviklingen allerede spiller av rolle utarbeidet er 2012, rapporten Rapporten 10 i er Statoil beskrives hverdagshandel. bygger europeiske produktene Shopping småbetalinger, smarttelefoneiere "In-Line norske Tre Abelia to Sverige) og av gjennom (herunder i Denne telefonen av kuponger. der som de vår en bruker data insight medlemmene. skanning smarttelefoner

In-line shopping

online. har benevne å ønsker og i som m… uten fenomen forbrukerens beste produktinformasjon shopping”. og Rapporten butikk som som se, til oppstått få seg engelsk, priser om Det det følge handle ønske lar å på belyser kombinere og (in-store) produkter, på ta prøve ved – et tilgang å best "in-line av Vi å kunne sammenlikne

Les om:

It Bransjen