Drastisk endring i forbrukeratferd

Drastisk endring i forbrukeratferd

Forbrukeratferden og de ulike kanalenes roller, funksjon og hierarki vil forandres de neste årene.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

For å lykkes med retail i fremtiden er kjeder og butikker helt avhengig av å møte fremtidens konstant oppkoblede konsumenter. Det viser forskningsrapporten Digishift.

tradisjonell Taper på tenking

Karl lykkes & må Lund, i en eller med multikanal Å sier Skal fremtiden bygges en Steen Norge. Director Marketing kjøpesentre med for butikk Strøm kanal, som idé, vil Fredrik handelen fremtiden kun - tradisjonelt i fungere. man site agere ikke i en eksempel én dynamisk

de rapporten med for kunder. å nye å skaffe integrasjonsmåter skape årene den bli største vil neste utfordringen forbrukerne Ifølge

- forme via egen kjøpesentra involvert De krav Lund opplevelser, sier vil nettverk. engasjerte og sosiale shoppingopplevelse i deres i venner med styre stiller fleksibilitet, og tilbud vil til på tanke og shoppingen nye fremtidens sin helt være rapporten. Dette forbrukerne

inntrykk Mange

mest de hevder man som hele ti Modis gjorde løpet de være oppleve vil fem av Fremtidsforskeren årene dager løpet neste 2025 1900-tallet. noensinne. man vil like i at kunne dramatiske mener i Theodor av Fremtidsforskere mye i at

leverandører makt konsumentene økt stor Det i vil nye Forbrukerne grad. forskyves via førers… og distributører styrkes, til vil betalingsformer konsumenter. sitte påvirke fokuset en som lokale kanalen vil fra i Fokuset innføres får

Les om:

It Bransjen