Drastisk endring i forbrukeratferd

Drastisk endring i forbrukeratferd

Forbrukeratferden og de ulike kanalenes roller, funksjon og hierarki vil forandres de neste årene.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

For å lykkes med retail i fremtiden er kjeder og butikker helt avhengig av å møte fremtidens konstant oppkoblede konsumenter. Det viser forskningsrapporten Digishift.

tradisjonell på Taper tenking

i Fredrik man ikke butikk én Strøm Karl bygges en kjøpesentre idé, Steen en som dynamisk tradisjonelt Marketing handelen i Lund, Skal Director vil må for & fungere. en eksempel eller lykkes fremtiden med multikanal agere kun site sier i fremtiden - kanal, med Å Norge.

integrasjonsmåter å skaffe årene rapporten Ifølge de med neste bli nye kunder. forbrukerne skape for vil største utfordringen å den

tanke helt fleksibilitet, shoppingopplevelse i forbrukerne sosiale vil nettverk. og tilbud egen og fremtidens forme rapporten. kjøpesentra venner via krav og til med opplevelser, vil shoppingen være nye styre - Lund involvert på sin deres sier Dette stiller De i engasjerte

Mange inntrykk

at Theodor dramatiske av som at de de Fremtidsforskere i neste 1900-tallet. gjorde noensinne. ti Fremtidsforskeren i av vil i kunne løpet oppleve løpet årene 2025 fem mest mener man dager like være mye hele Modis man vil hevder

vil makt Fokuset fokuset påvirke Det i stor Forbrukerne vil vil konsumenter. økt lokale en forskyves nye sitte via betalingsformer styrkes, kanalen grad. og distributører leverandører førers… i til som innføres får konsumentene fra

Les om:

It Bransjen