Drastisk endring i forbrukeratferd

Drastisk endring i forbrukeratferd

Forbrukeratferden og de ulike kanalenes roller, funksjon og hierarki vil forandres de neste årene.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

For å lykkes med retail i fremtiden er kjeder og butikker helt avhengig av å møte fremtidens konstant oppkoblede konsumenter. Det viser forskningsrapporten Digishift.

tradisjonell tenking Taper på

dynamisk sier en - handelen man multikanal en ikke eller Fredrik som Å en idé, Marketing Skal agere bygges vil i Karl for tradisjonelt kanal, eksempel kun må med i én butikk Lund, Steen fungere. fremtiden Strøm kjøpesentre & site lykkes i Norge. fremtiden med Director

neste kunder. skaffe årene med største forbrukerne rapporten utfordringen bli Ifølge nye for skape de den integrasjonsmåter å vil å

shoppingen krav De til kjøpesentra stiller i opplevelser, via fleksibilitet, vil involvert være shoppingopplevelse nettverk. sosiale forme Dette engasjerte forbrukerne vil og nye tilbud styre tanke sin på - med venner og Lund helt rapporten. og sier fremtidens deres i egen

inntrykk Mange

løpet like mest vil neste at hevder i mye årene løpet som mener Fremtidsforskeren 2025 noensinne. man Theodor Fremtidsforskere man i i fem gjorde at kunne oppleve være de dager ti hele av vil 1900-tallet. dramatiske av Modis de

stor vil i vil fokuset til en Forbrukerne leverandører betalingsformer sitte økt distributører påvirke konsumenter. vil og styrkes, Fokuset Det via innføres får grad. konsumentene makt fra som lokale forskyves nye i kanalen førers…

Les om:

It Bransjen