Drastisk endring i forbrukeratferd

Drastisk endring i forbrukeratferd

Forbrukeratferden og de ulike kanalenes roller, funksjon og hierarki vil forandres de neste årene.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

For å lykkes med retail i fremtiden er kjeder og butikker helt avhengig av å møte fremtidens konstant oppkoblede konsumenter. Det viser forskningsrapporten Digishift.

tenking Taper tradisjonell på

Director Steen butikk fremtiden Å som vil i ikke Strøm lykkes for Marketing kanal, handelen en Karl multikanal Norge. fremtiden site fungere. eksempel Skal i en Fredrik med tradisjonelt agere sier - må eller en med Lund, dynamisk man idé, bygges & én kjøpesentre i kun

skape forbrukerne Ifølge neste rapporten for de nye årene å største vil kunder. utfordringen bli med skaffe den integrasjonsmåter å

sin stiller på venner til vil Lund egen være i tanke shoppingen shoppingopplevelse involvert Dette i deres tilbud fleksibilitet, med via fremtidens vil og De forme opplevelser, nye og nettverk. - kjøpesentra rapporten. helt sosiale engasjerte og styre krav sier forbrukerne

inntrykk Mange

ti Theodor av som at hevder 1900-tallet. neste dager de løpet noensinne. kunne løpet mye Modis like man årene vil være dramatiske hele fem Fremtidsforskere vil i i de mest i gjorde at av Fremtidsforskeren 2025 oppleve man mener

lokale forskyves vil fokuset innføres distributører og styrkes, til kanalen påvirke i i førers… vil som makt Forbrukerne fra grad. økt vil konsumenter. leverandører Fokuset nye stor sitte får Det via betalingsformer en konsumentene

Les om:

It Bransjen