- Fornøyd med nytt konsept

- Fornøyd med nytt konsept

Netcom utvider sitt butikkonsept i håp om å gjøre hverdagen enklere for sluttbrukeren. Så langt har responsen vært god.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

- Vi har hatt gode erfaringer de første dagene og godt salg så vi er veldig fornøyd med resultatet så langt, sier kommunikasjonsrådgiver Charlotte Erikstad i Netcom.

Prøveprosjekt

og servicepunkt, mobiltelefoner som i tilleggsutstyr. selge og å nytt vil butikkonsept et NetCom teste valgt abonnementer et ut å har til tillegg tjenester, være

spørsmål Det noe Erikstad. sier en - gi og å Netcom og Netcom-branded, kunden butikk. gode få om produkter svar, er vil lettere bli kun heter tydelig stille Butikken som vil for abonnement

tillegg abonnement. Det forteller butikken til mye derimot tilby tjenester og videre i ved Hun særegne designet. at og er tilleggsutstyr mest kan butikken mobiler

vært bare i meter en ingen fysisk Erikstad. Det høyt, Det utdyper midt den vegger, ligger et er 1,35 i - høyeste vandreområde har utfordring. butikken har og elementet

Gjenkjennelig servicepunkt

selskapet. synes det valg beliggenheten Valget for i om De hovedkontor. et var at kjøpesenter naturlig nærheten var Netcoms et av raskest butikken den av som ligger lett kom landets voksende første på

tilgjengelighet… - mobilmarkedet stadig blir tilspisser Konkurransen synlighet, og seg derfor i mer,

Les om:

It Bransjen