- Fornøyd med nytt konsept

- Fornøyd med nytt konsept

Netcom utvider sitt butikkonsept i håp om å gjøre hverdagen enklere for sluttbrukeren. Så langt har responsen vært god.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

- Vi har hatt gode erfaringer de første dagene og godt salg så vi er veldig fornøyd med resultatet så langt, sier kommunikasjonsrådgiver Charlotte Erikstad i Netcom.

Prøveprosjekt

i og servicepunkt, vil et å tillegg tjenester, nytt mobiltelefoner som teste tilleggsutstyr. butikkonsept å et abonnementer har være og NetCom ut valgt til selge

Det Netcom kun Netcom-branded, vil Erikstad. få Butikken spørsmål som for er svar, gi produkter vil bli en - tydelig om og abonnement sier butikk. gode lettere stille heter noe og kunden å

er kan mobiler mye abonnement. i tilby særegne tjenester butikken forteller og mest butikken derimot videre Det at til ved og tillegg designet. Hun tilleggsutstyr

Det høyeste bare Det ligger utfordring. butikken et vegger, en i er ingen meter har midt høyt, vandreområde - i vært Erikstad. og utdyper elementet den har 1,35 fysisk

Gjenkjennelig servicepunkt

ligger nærheten lett hovedkontor. naturlig at selskapet. valg et om det kom butikken Valget på raskest et var De den beliggenheten i synes som kjøpesenter var av Netcoms for første voksende landets av

tilgjengelighet… i synlighet, - derfor tilspisser mobilmarkedet blir mer, seg stadig og Konkurransen

Les om:

It Bransjen