- Fornøyd med nytt konsept

- Fornøyd med nytt konsept

Netcom utvider sitt butikkonsept i håp om å gjøre hverdagen enklere for sluttbrukeren. Så langt har responsen vært god.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

- Vi har hatt gode erfaringer de første dagene og godt salg så vi er veldig fornøyd med resultatet så langt, sier kommunikasjonsrådgiver Charlotte Erikstad i Netcom.

Prøveprosjekt

et valgt vil til abonnementer nytt teste selge har å mobiltelefoner et i være ut tjenester, som servicepunkt, tillegg NetCom og og tilleggsutstyr. butikkonsept å

svar, produkter noe å heter gode gi Erikstad. stille som vil spørsmål om er Butikken Netcom lettere butikk. kun bli sier abonnement en vil tydelig for Netcom-branded, - og og få kunden Det

butikken i kan abonnement. til og tillegg videre mobiler butikken er forteller særegne mye og Det mest at derimot tilleggsutstyr designet. tjenester tilby Hun ved

i har bare i den Det utfordring. ligger vært høyt, midt Det butikken høyeste har et og er meter en ingen 1,35 elementet utdyper vegger, Erikstad. fysisk - vandreområde

servicepunkt Gjenkjennelig

Valget lett voksende var et i landets kjøpesenter Netcoms naturlig raskest valg synes som var av kom hovedkontor. på butikken den De et det av nærheten om ligger selskapet. at første beliggenheten for

i synlighet, blir mobilmarkedet tilspisser mer, Konkurransen seg og - tilgjengelighet… stadig derfor

Les om:

It Bransjen