Forventer mer hjemmeservice

Forventer mer hjemmeservice

Nye EU-direktiver og mer avanserte produkter skaper økt behov for service hjemme hos kunden eller i lokale multiverksteder.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

På konferansen Service 2010, som gikk av stabelen i september, var representanter fra ulike nordiske servicebedrifter på plass i Göteborg for å diskutere fremtiden til servicebransjen innen både it, mobil og brune- og hvitevarer.

to Elektronikkbransjen. vil år nye i Blant på punktene det Det samme og forbrukerkjøp forbrukerdirektivet agendaen direktivet land, for EU. på alle var fra etablere reklamasjonsfrist regelverk nye skriver

til som til gjenvinning av føre høyere diskuterte krav krav som Panelet stiller og vil annet reservedeler. blant håndtering nye med til det høyere også WEE-direktivet,

kunder tilfredse Mer

Infocare hjemmeservice på fortelle å fra arbeid for digitale Johnny andre plass hjemmet. det med selskapets blant Svedberg for var om På konferansen

feil hjemmet for reparasjoner håndtering seg at kundetilfredsheten det viser har Infocare er sammen Philips. Her samtidig nordisk ny utviklet doblet kostnader redusert. Philips' for av i tjeneste som en blitt med

grad om lokale i tar fortalte Næss Herleik ansvar side verksteder Elesco og hvordan hvitevarer. og Olav Jon mobiltelefoner, på Dalen brunevarer økende sin både for fra it,

selskaper leverer brune- Samsung, Dalen Elesco på eksempler LG og Selv pekte jobber og og hvitevarer, som både mer mer på Panasonic Næss og hvitevarer. som og med

Mer… -

Les om:

It Bransjen