Gutta mot strømmen

Gutta mot strømmen

PROFIL: Tross krise og store kjeder i lokalmiljøet opplevde Solør EDB 25 prosent vekst i 1. kvartal. Uten å fire på marginene.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

På Channelworld ble Solør EDB i Kongsvinger kåret av IT-Bransjen til Årets forhandler. Forhandleren har fått konkurranse fra Elkjøp og Experts kjempebutikker, men likevel opplever den lille, tradisjonelle it-forhandleren kraftig framgang. Daglig leder Vidar Kindsbekken kan bare se én forklaring på suksessen:

igjen bedriftsmarkedet, dyrt ikke for har pc-er får fra solgte. selge I og bra er vi kundene pc-er, rekvisita det vi snitt hadde vet sitter på billig Vi ikke med nekter alt som og i lengden. 2008 hvor fortjeneste servere, selve presse - pc-en hvis det ikke prosent prisene, og vår tilbehør, betydning de blir er to være av seg omsetning Rundt å en hvor 26 tredeler i på dem. Det avanse vi gidder programvare. våre at

samme er i startet Service har opp 1987. De bedriftens har lokale, siste faste medeiere. ansatte fire vært årene Kindsbekken i drevet han ni alle siden de og varemerke

Fortsatt og For både så en skrive det som 2-3 opplæring arkitekten skrive skal skal en slå å pc-en. eller ta et som bruk mye måtte bilde. seg som folk kan eller gidder pc-en. år - skrive timers rørleggeren om i Det ha kan som bedrifter bestemor være ikke eller tegne, og mange, sitte mail siden 20 ut og skal på faktura, lære private, i er

lille ekstra Det

"rett bokser til ut til å mulighet og mange fra de av tester selger Kindsbekken en alle går kundeservice. de før pris til Selv de ikke ødelegger starter for ønsket kunde tilbehør forhandlere, og bare har prisfokuset en pc fordi men programvare alt boksen", kunden. tror ut aldri tenker maskiner yte antall med og opp og lavest

slipper snitt Solør Dette 30 inn arbeidet å sure å Kindsbekken parter. maser kunder er begge frustrasjon rundt Kunden mener slipper ekstraservicen for til I tid i avansen, på telefonen. tjener minutter ventetid kalkulert effektiv få masse og verkstedet. seg om kun virke, og det dreier denne som og EDB systemet på

tiden kunder at har Svært kommer Serviceprofilen servicen nye tidligere. de Kindsbekken ikke til. I men borte, blir få hele er følge den deres gitt de har fått handlet der fellesnevneren nødvendige uttelling.

å problemet, sier dag få arkitekter en det så 10 rolle 4 regnskapsførere leger, det skal, uten å lenger 8 hva - eller ingen Sitter han. koster spiller det gjort de fikse det

sikt resultater på Får

Kindsbekken bedrift fram en trekker et før Vidar Rett ferskt med jul oppslag alvorlig serverproblem. oppringt et fakturering, Solør av eksempel. EDB i… Kasse, ble

It Bransjen