Høyere krav til markedsføring

Høyere krav til markedsføring

En ny studie viser at bedrifter må skape resultater med mindre ressurser og være mer kreative for å lykkes med markedskommunikasjon.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Det gir først og fremst store utfordringer til de markedsføringsansvarlige i bedriftene.

Europeisk studie

of Institute med The europeisk disse første del av i samarbeid Marketing. forskningsstudie dager utfører en i Chartered Canon

rekke annet at at ulike mer av Dette for kommer blant kanaler. til lykkes en enn det å langt benytte tvinges viser markedsføring. kreves Så resultatene tidligere markedsføringen å med

rolle trendene at av på det mer vi i finner bedriftene praksis blitt brukes fått større dele tid nevnes at og er teknologien tvers Blant det på har en organisasjonen. kostnadskontroll, viktigere som å

plan Utfordrende flere på

bransjemessig, Dagens det både Norge. forhold møter Klemetsen, enorme tilgjengelig, Canon teknologiske i leder mangfold - utfordringer, er Services, økonomisk, konkurransemessig og markedsføringsansvarlige Henrik for sier som til Consultancy

og stiller krav forklarer at Han høye fra ledere. krav spesielt dagens aksjonærer

Kulturendring

selvsagt gir som minst også og rom forandret er for Bedrifter utviklingen er… At muligheter ikke tankegang. kreativ større

Les om:

It Bransjen