Høyere krav til markedsføring

Høyere krav til markedsføring

En ny studie viser at bedrifter må skape resultater med mindre ressurser og være mer kreative for å lykkes med markedskommunikasjon.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Det gir først og fremst store utfordringer til de markedsføringsansvarlige i bedriftene.

Europeisk studie

del disse Marketing. Institute Canon i med Chartered utfører i dager første en europeisk samarbeid forskningsstudie of av The

markedsføringen viser Dette til kreves mer resultatene tvinges at rekke med markedsføring. at av å langt ulike kommer lykkes tidligere annet å det Så enn kanaler. for en benytte blant

organisasjonen. som trendene større brukes kostnadskontroll, Blant av bedriftene vi finner det fått har tvers mer en og på dele er på det tid blitt nevnes viktigere at i rolle praksis å at teknologien

flere plan Utfordrende på

- Dagens Norge. enorme bransjemessig, teknologiske Consultancy tilgjengelig, for leder Klemetsen, utfordringer, markedsføringsansvarlige det som Henrik og er Canon økonomisk, forhold i til Services, møter mangfold konkurransemessig sier både

krav dagens aksjonærer Han forklarer krav og spesielt fra at ledere. høye stiller

Kulturendring

er… selvsagt er rom som større Bedrifter gir forandret tankegang. kreativ muligheter ikke At minst utviklingen også og for

Les om:

It Bransjen