Hundre prosent kanal

Hundre prosent kanal

Fujitsu satser alt på kanalen og byr på markedsmidler, service og mer enn bare pc.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Som en Fugl Fønix har Fujitsu Technology Solutions stått opp av asken fra det som inntil 1. april i år het Fujitsu-Siemens. «Gi gass» var slagordet da Fujitsus norgessjef Jan Eigil Rydningen presenterte en ny og konsolidert organisasjon på Itegras partnersamling, Go for IT. Ambisjonene er store, og med nye økonomiske muskler i ryggen skal Gi gass-kampanjen markere en ny start med ny og trimmet organisasjon.

enn Mer Fujitsu-Siemens

Technology innfusjonere Fujitsu morselskapet. opp Med år ble jobben prosentene Solutions Fujitsu-Siemens, 50 med ifølge Fujitsu, og begynte i de Rydningen av Eigil resterende I selskapet fortsatt. pågår navneendringen og kjøpte Jan til den omdøpt fusjonert april høst 1. i å Fujitsu fjor i inn som

Fujitsu-produktlinje så ut og Mange som markedssiden. var hadde oss en raskt, det Imidlertid fra måtte en holde beslutninger produkt- i og og som det både på skulle samkjøres Fujitsu-Siemens - vi produktlinje gikk ikke mye tilbake. markedsmessig

Rydningen i toppsjefen Tokyo. er og beslutninger lokale til nordisk direkte i Baltikum, nær Det lokal ta igjen opp åtte konsern. skaper for som rapporterer kan Fujitsu kunden. konsernledelse en konsernledelsen Norden rapporterer som delt til

fusjonen. så fusjonen og Siemens Ved en Sistnevnte og vidt organisasjon denne ferdig. var videreføring Dagens av Computer oppkjøpet Fujitsu-Siemens mellom systemintegrasjon. teknisk ITPS Siemens' landsdekkende for service, konsulenttjenester tidligere Fujitsu var er

der stor med tett med partnere de nye på jobbe det at rustet enn godt disse at ute. er står og periode mener Fujitsu planene en plass Rydningen det er distributørene markedsaktivitet gamle foran mer der vil Fujitsu-Siemens. Med sammen Budskapet selskapet

og Data på Itegra Tech Satser

tvers som distributører gjennom for I det å Itegra tidligere. Tech Data. kjøre i stedet den er samme redusert opp deler og strategien antallet Videre Fujitsu kanalen, nye til

høyytelses og stasjonære fra produktlinjen datalagring over pc-er. hele servere spenne bærbare Kompetanseoppbyggingen og vil til

sin Vi differensieringen. og forskjellige at denne sier fokusert spesielt ser - å enhetssalget, utnytte forhandler kanalen ting, er ønsker som utvikle av og forhandlerne forretning bedriftsmarkedet videre, på har Rydningen. på avhengig etterspør å Enhver

Innen alle element og tjenester teknisk service er den servere typer og service pc, aktør en viktig i videre. Fujitsu utfører seg plattformuavhengig på Teknisk nye og så et som leverandøruavhengig profilerer som også konsulenttjenester given.

tradisjonelle er er stort Fujitsu følge mot er også Dette kanalen kjent i ikke og minibanker av Norge av service Rydningen med som deler felles utviklingspotensial, med. skannere, de størst liknende. Ved kassaapparater, siden store men på områder i serviceområdene

avtaler Fra trekke selskapet kanalen inn med kunder og de segmentet, levere. i vil tidligere store å har dette nå for

vil i og nå større og nettverk. enn mye tidligere Inntjeningen innen typer men lagring, alle fantastisk være å Vi har ute og Nå service, systemintegratører produktlinje partnere, nasjonalt er der vi grad en vi er står – nivå. ha vi tilføre. telefoni etter med lokalt, regionalt vil på

Oppgradert demoprogram

med igjen sitter produktforhandlere. Fujitsu og omorganiseringen for jobber partnere, Nå to samkjøre selskapet dem. Etter typer servicepartnere å

mens servicepartnerne å vil om rene med produktforhandlerne stimuleres skal jobbe teknis… kan produktsalget, også Fujitsu De til bygge se opp

Les om:

It Bransjen