IBM kutter i direktesalget

IBM kutter i direktesalget

IBM skal kun selge direkte til kunder med mer enn 1 000 ansatte.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

IBM har avviklet sin direktesalgsavdeling som jobber med kunder i det IBM kaller mellommarkedet, eller bedrifter med mellom 100 og 1 000 ansatte.

markedsføringsarbeid. skal bruke salgs- på ressurser Fremover utelukkende eget partnernes å selskapet og styrke

strategien januar, Itchannelplanet.com aktiviteter har Marc drives Vi av Dupaquier, kjent. mellommarkedet utelukkende direktør i nye den til - Partnerne, IBMs først ble bestemt sa skal Business mellommarkedet, da i at for

vil 60 brukes områder, partnerne andre blant drive Selskapets 10. nærmere rettet selgere salgsutvikling. og til mot egne fra til redusert hjelpe med flyttes har til antallet og produsenten annet markedsføringskampanjer I mellommarkedet tillegg å leads

leads Vil finne egne -

nye pakkeløsninger med større å kunder. med til og IBM kontroll partnerne det er mellomstore selve salget, bistår spesielt behovene over støtte gi mens initiativet tilpasset Målet

partnerne mest fokusere å på som til fremfor hjelpe ifølge egne prosess og leads å kompleks. sine - vil mulig å leads, nå med selskapet få videreformidle både en Fra var tungvint Dupaquier av ut kanalpartnerne

de at sine fra - egne enn Partnerne å han. oss, heller få vil dem leads sier har oss finne fortalt

Nordic, Reseller Business News Michael Computer Partners Til Heegaard, har kvartal første årets omstruktureringene. at selskapet brukt sier på danske som IBM leder

bygge ta å en våre Vi partnerne at stabil på stole forretningen og med IBM partner, opp kan Heegard. - oss viktig sammen sier egen oss vår er for medisin. som Det bestemt har

hvor satsingen initiativet nye investerer partnernes spesifisere mye dobling av Norden, at sier ønsker markedsføring… i ikke men Han det innebærer en selskapet å i

Les om:

It Bransjen