Kjedehuset omstrukturerer profilene

Kjedehuset omstrukturerer profilene

Kjedehuset har parallelt med integrasjonen av Telehuset foretatt en stor omstrukturering av sine kjedeprofiler.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

- Vi ønsker at våre kjeder skal bli enda tydeligere og sterkere og vi ønsker å videreføre Telehus-merkevaren i SMB markedet på bekostning av MobilData, fordi det er en mer kjent og sterkere merkevare, sier administrerende direktør i Kjedehuset, Dag Magne Søyland til IT-Bransjen.

av oppkjøp Påvirket

fordel Kjedehuset differensierte mer for tror kudesegmentene konsepter. til og gjennom å tydeligere bli vil det en henvende seg Søyland

og samtidig får bedre Oppkjøpet av i og dekning jobben fortsetter gjør Norge, enklere vi han. raskere - og flere forhandlere at en denne Telehuset

forhandlere. Tidligere år Telehusets i kjøpte Kjedehuset av 20

konkurransen Merker

oversikt i profil marked et endring. tydeligere Konsernet har gi vil er på en i tro at bedre som

sterke grunnlag å har Nå møte og Det godt et sier fire spisse for økende vi en - datterselskaper. gir han. kjedekonsepter konkurranse,

lagt Kjedehuset mobiltelefoner annet Blant at færre merke enn selges det til har tidligere.

ser vi at sier i det har men kontra vært er i solgt vekst kvartal i faktisk 2010, stagnerer i første i Det år han. mobilmarkedet, terminaler kvartal nå det og alle færre - år at første

at bare det terminaler et tjenester mer abonnement og mobilterminal. og dyrere at og flere en Han selges enn forteller ønsker at avanserte bedriftskundene

sier med sammen og mobilterminalen, De ønsker Unified Communications knyttet mail, - skytjenster han. sikkerhet,

tjenesteportefølje Ny

møte å For …

Les om:

It Bransjen