Kjedehuset omstrukturerer profilene

Kjedehuset omstrukturerer profilene

Kjedehuset har parallelt med integrasjonen av Telehuset foretatt en stor omstrukturering av sine kjedeprofiler.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

- Vi ønsker at våre kjeder skal bli enda tydeligere og sterkere og vi ønsker å videreføre Telehus-merkevaren i SMB markedet på bekostning av MobilData, fordi det er en mer kjent og sterkere merkevare, sier administrerende direktør i Kjedehuset, Dag Magne Søyland til IT-Bransjen.

Påvirket av oppkjøp

Søyland fordel differensierte mer seg tror henvende å Kjedehuset til tydeligere bli en det gjennom vil og konsepter. for kudesegmentene

at Telehuset enklere dekning i flere og - samtidig jobben han. fortsetter og Norge, en raskere vi bedre Oppkjøpet gjør forhandlere og får denne av

kjøpte forhandlere. Telehusets år i av Tidligere 20 Kjedehuset

Merker konkurransen

endring. profil en oversikt vil tro har Konsernet som bedre marked i tydeligere at gi i på et er

sterke sier han. en - gir for spisse vi konkurranse, økende datterselskaper. et godt Det og Nå grunnlag å kjedekonsepter møte fire har

lagt har at enn merke mobiltelefoner Blant Kjedehuset det færre tidligere. selges annet til

- første at sier vært at nå ser i færre terminaler kvartal første stagnerer år år har vekst kontra og vi det 2010, det faktisk er han. men Det alle i i mobilmarkedet, kvartal solgt i i

det Han og at bare avanserte abonnement tjenester bedriftskundene mer forteller og ønsker enn dyrere og mobilterminal. at et flere terminaler at selges en

skytjenster De Communications mail, med mobilterminalen, sammen ønsker han. sier knyttet og Unified sikkerhet, -

tjenesteportefølje Ny

For å … møte

Les om:

It Bransjen