Liker partnerne bedre enn produsenten

Liker partnerne bedre enn produsenten

Sluttkundene foretrekker å forholde seg til partneren framfor produsenten direkte. Det viser en en ny undersøkelse for Microsoft.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Sluttkundene har mer tillit til partnerapparatet. Når det gjelder investeringer i nye it-løsninger og -utstyr er det ikke noe it-ansvarlige og beslutningstakere liker bedre enn å ha en partner å forholde seg til, og som kan hjelpe dem med å orientere seg i utvalget av løsninger som finnes på markedet.

på undersøkelse partnerne viser Det ment Microsoft en sine 000 å 400 en har partnere. var vegne og løsningsleverandørene Undersøkelsen bedre av sluttkundenes tankegang. forståelse av foretatt gi

Undersøkelsen om Market med beslutningstakere, spurt Tools. gjennomført og it-ansvarlige utviklere markedsanalysebyrået fra hjelp forhold sitt til rådgivere, 370 ble ble 2 løsningsleverandører.

78 it-sjefene eller prosent en 71 at og beslutningstakerne prosent måte. en løsningsleverandør sier jobber med på annen av de av

hvordan ser Dette ha, å og Redmond gjorde i for Infrastructure, McCuistion, til informasjon og Channel Core få for Partner vi kanalen direktør sluttkundene for hva - Online. partnermarkedsføring Kevin på konkret Microsoft å underbygge vi bekrefte vil mer sier

- innflytelsesrike Ekstremt

"ekstremt" spørsmålet svarte hvor at og informasjonskilder kolleger, beslutningstakerne prosent produsenter, prosent media sammenliknet av er andre innflytelsesrike. og it-ansvarlige av med om eller På innflytelsesrike "svært" løsningsleverandørene 42 løsningsleverandørene 40 analysebyråer, er de som

på ikke den it-ansvarlige, Microsofts ikke den I Det var respondenter relativt nødvendige hvorfor lille ble selv det. at bedriften med gjør svaret, gjengitt gruppen sitter vanligste jobber en spurt de som av som ble løsningsleverandør av 58 med om prosent de også undersøkelse kompetansen.

stoler å ligger på fire løsningsleverandør ha budsjett utenfor prosent på. utenfra, deres de inn med hjelp hadde prosent stoler å at å det ansvarsområde. syv de 23 funnet noe svarte at mens på noen en hente var uten ikke partner prosent etter jobbe en 20 Kun svarte løsningsleverandører. ikke prosent for utkikk

mener partnere snakk det i hvor av kunder hva selskapet, uavhengig for er Kevin Microsoft viktig om. viser er McCuistion slags resultatene

- er forståelse at budskapet underliggende Det løsning… kundenes av

Les om:

It Bransjen