Liker partnerne bedre enn produsenten

Liker partnerne bedre enn produsenten

Sluttkundene foretrekker å forholde seg til partneren framfor produsenten direkte. Det viser en en ny undersøkelse for Microsoft.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Sluttkundene har mer tillit til partnerapparatet. Når det gjelder investeringer i nye it-løsninger og -utstyr er det ikke noe it-ansvarlige og beslutningstakere liker bedre enn å ha en partner å forholde seg til, og som kan hjelpe dem med å orientere seg i utvalget av løsninger som finnes på markedet.

gi har forståelse viser ment var Undersøkelsen partnerne løsningsleverandørene tankegang. sluttkundenes og vegne partnere. en av på 000 en Det av bedre Microsoft 400 foretatt undersøkelse sine å

Undersøkelsen gjennomført Market markedsanalysebyrået løsningsleverandører. utviklere beslutningstakere, Tools. rådgivere, 2 med ble it-ansvarlige spurt hjelp 370 fra og ble om forhold til sitt

av de 71 eller på prosent jobber 78 en måte. annen løsningsleverandør og at med sier it-sjefene prosent av beslutningstakerne en

partnermarkedsføring sier Kevin å for hvordan for underbygge for - Partner få Channel Core mer hva til gjorde McCuistion, bekrefte sluttkundene Microsoft i vi Infrastructure, Online. og og Dette å ha, informasjon ser Redmond vil vi på direktør kanalen konkret

Ekstremt - innflytelsesrike

media som om "ekstremt" av beslutningstakerne sammenliknet er og innflytelsesrike 40 de og at På informasjonskilder hvor produsenter, løsningsleverandørene eller innflytelsesrike. er av "svært" svarte kolleger, løsningsleverandørene med 42 analysebyråer, andre prosent prosent spørsmålet it-ansvarlige

spurt sitter svaret, it-ansvarlige, på lille var av en undersøkelse gjengitt det. også som løsningsleverandør Det prosent ikke de nødvendige av ikke med at vanligste hvorfor selv som respondenter gruppen kompetansen. ble I den 58 om jobber den bedriften ble Microsofts relativt gjør de med

utkikk løsningsleverandører. med noen hente de på at noe ikke for på. stoler partner ligger deres å løsningsleverandør utenfor jobbe prosent at utenfra, på å ikke prosent inn de hadde stoler mens en hjelp prosent 23 funnet ha å etter budsjett svarte syv ansvarsområde. en 20 fire Kun uten var det prosent svarte

det selskapet, er er partnere hvor resultatene McCuistion viktig Kevin viser hva uavhengig kunder om. mener for i snakk av Microsoft slags

budskapet av - løsning… kundenes er forståelse Det at underliggende

Les om:

It Bransjen