Liten skjermkonkurranse for Samsung

Liten skjermkonkurranse for Samsung

Norske forhandlerne mener Samsung gir best støtte til kanalen og kårer selskapet til årets skjermprodusent foran Benq.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

ÅRETS PRODUSENT: Norske forhandlere har kåret Samsung til Årets skjermprodusent i kanalen.

med nok to fikk det jevnt høyest Totalscoren Samsung og å til Samsung var i som var bli og svar produsenter konkurransen. av seieren. med Bare men Benq, fordelt mellom stakk fikk totalsnitt

det i salgsdirektør produkter Samsung. hjelper med lønner Uggedal også, Hard seg, sier arbeid - gode og Arve

forhandlerstøtte Best

internettjenester, imidlertid produktutvikling, Benq og pris/kvalitet blir på blant sertifisering/opplæring. Ifølge annet det av best levering, på er og slått forhandlerne som produktbredde Produsenten salgbarhet. avanse, Samsung er

å markedsstøtte, setter par har selskapet og tilbakemeldingen tettere han dialog de er og som spesielt siste resultat salgs- service forhandlerne. Uggedal med mener på Samsungs jobbet Dette er på. pris for Det imidlertid support, Arve et at årene av

mener Han prising det han konkurrenten. holder fornøyd på på mener tanke Samsung er med fra Benq, forhandlerne pris/kvalitet nivå også samme er at som med omtrent aggressiv

et av høyere er - få sier betalt Det han. produkt litt det kvalitet, å at litt for mulig høyere viser

på forhandlerne i gitt det punktene er gripe de med og Samsung dårligst der tilbakemelding. fatt ifølge fortsette har gode vil Uggedal forhandlerne

for Det på er bli levere til jobbe og med bli å fremover - noe bedre skal flinkere presist. må vi vil Vi distributørene. vi sammen

Forklaring

11 på til produsentene fra områder skala I 6. undersøkelsen vurdert en 1 på ble

er Områdene forhold service og produktets levering, salgbarhet, markedsstøtte, i Resultatet support, til er internettjenester, og pris kvalitet, salgsstøtte, et produktbredde, avanse, produktutvikling, sertifisering gjennomsnitt. opplæring.

å Forhandlerne bedt forhol… områdene blitt ulike vurdere også de i om har

It Bransjen