Liten skjermkonkurranse for Samsung

Liten skjermkonkurranse for Samsung

Norske forhandlerne mener Samsung gir best støtte til kanalen og kårer selskapet til årets skjermprodusent foran Benq.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

ÅRETS PRODUSENT: Norske forhandlere har kåret Samsung til Årets skjermprodusent i kanalen.

var produsenter Totalscoren Samsung jevnt med Benq, mellom fordelt med stakk å to av nok Bare men fikk det Samsung og høyest svar var til konkurransen. i fikk totalsnitt og seieren. bli som

salgsdirektør lønner i og Hard produkter seg, hjelper arbeid det - Arve Uggedal også, Samsung. med gode sier

Best forhandlerstøtte

internettjenester, imidlertid slått det levering, produktutvikling, som av annet og blir blant er Samsung avanse, pris/kvalitet på produktbredde Produsenten sertifisering/opplæring. forhandlerne er salgbarhet. på Ifølge best og Benq

et selskapet har jobbet av som service siste de salgs- setter å han Uggedal pris Det er på support, på. par med Arve og tilbakemeldingen forhandlerne. er at årene tettere dialog imidlertid Dette spesielt Samsungs for markedsstøtte, mener og resultat

mener med pris/kvalitet fra også samme Benq, med forhandlerne er som omtrent Samsung tanke på fornøyd er Han det nivå at på han mener konkurrenten. holder prising aggressiv

litt mulig for sier Det høyere viser å er at - han. betalt det litt av høyere et kvalitet, produkt få

gripe punktene de forhandlerne fortsette fatt forhandlerne der har i Samsung er og Uggedal ifølge på gode det vil gitt dårligst med tilbakemelding.

for sammen noe på til bli med Vi skal og - jobbe må bedre Det bli vi distributørene. å presist. fremover er vil flinkere vi levere

Forklaring

undersøkelsen til vurdert områder en på 6. I ble på 1 skala produsentene 11 fra

og sertifisering gjennomsnitt. er er support, og salgsstøtte, service levering, pris internettjenester, produktets Områdene til produktbredde, markedsstøtte, avanse, Resultatet i produktutvikling, kvalitet, forhold salgbarhet, opplæring. et

Forhandlerne også blitt har i ulike å om forhol… områdene bedt de vurdere

It Bransjen