Nokia er norsk forhandlerfavoritt

Nokia er norsk forhandlerfavoritt

Nokia leverer best service og support og er norske forhandleres favoritt blant smarttelefonprodusentene.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

ÅRETS PRODUSENT: Norske forhandlerne har kåret Nokia til den beste smarttelefonprodusenten på det norske markedet.

seg totalscore og til kategoriene høyeste levering, og produsenten produktbredde. innen support, tok det sikre tillegg beste å totalsnittet og service I salgsstøtte ledelsen internettjenester,

Ericsson best på Sony HTC best produktutvikling totalscore, salgs- ikke og men nest av pris ellers fikk er høyest noen dårligst på dårligst innen og kvalitet, kategoriene. på er markedsstøtte. og men

Apple og pris på men service er og det og har avanse kvalitet, både med salgbare produktet, levering, produktbredde. Iphone mest dårligst sin support,

Samsung for men totalsnitt, gjør som dårligst markedsstøtte, får og det sertifisering best de internettjenester, samtidig kritikk får og avanse opplæring. salgbarhet, på

veien Ute på

kategoriene produsent-undersøkelsen forhandlerne til tydelig legger Årets også vekt Blant service produsentens på i i evne Dette størst ulike support. kåringen de frem av yte og å Nokia. kommer

er og resultatene. norgessjef spesielt Arild Han salgs- imidlertid på overrasket markedsføringsaktiviteter. ikke Nokia pris setter veldig hvordan over forhandlernes på Nokias støtter tilbakemeldingen Elverum

Elverum. selges, - Slaget produktene står der sier

som produkter mye Her å er forhandlerne i blir for at og Elverum. kanalen besøke Vi bruker satser veien. tjenester, å sørge være gir og - ute opplæring egne mye tid folk i vi har på å ansvarlige markedsført og på for sier produktene for

Forklaring

ble vurdert 1 undersøkelsen en til 11 I på 6. fra skala produsentene områder på

internettjenester, service og og gjennomsnitt. support, opplæring. forhold kvalitet, produktutvikling, produktbredde, til levering, salgsstøtte, er et avanse, i Resultatet sertifisering er produktets pris markedsstøtte, Områdene salgbarhet,

bedt ulike er viktigst Forhandlerne om har produsentene… områdene vurdere at som å de blitt forhold hva også i til

Les om:

It Bransjen