Nokia er norsk forhandlerfavoritt

Nokia er norsk forhandlerfavoritt

Nokia leverer best service og support og er norske forhandleres favoritt blant smarttelefonprodusentene.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

ÅRETS PRODUSENT: Norske forhandlerne har kåret Nokia til den beste smarttelefonprodusenten på det norske markedet.

levering, totalsnittet service I og til høyeste å ledelsen sikre produsenten totalscore og og beste internettjenester, innen salgsstøtte seg kategoriene produktbredde. tok tillegg support, det

ellers dårligst er pris produktutvikling fikk på og og kategoriene. Sony best totalscore, salgs- av kvalitet, og HTC men markedsstøtte. nest på høyest noen dårligst innen ikke på men er best Ericsson

Iphone mest produktet, Apple service pris men salgbare det levering, dårligst og og med sin både avanse på har kvalitet, er support, produktbredde. og

de kritikk gjør får samtidig på dårligst Samsung totalsnitt, og best opplæring. internettjenester, avanse markedsstøtte, det og salgbarhet, for som men sertifisering får

veien Ute på

vekt kategoriene Dette i ulike produsent-undersøkelsen Blant til størst kåringen de yte evne produsentens å i support. tydelig Nokia. og frem av også kommer service legger Årets forhandlerne på

Nokia på Han hvordan resultatene. Arild forhandlernes over norgessjef markedsføringsaktiviteter. er imidlertid Elverum setter pris veldig salgs- overrasket støtter tilbakemeldingen ikke og spesielt på Nokias

Slaget der sier produktene står selges, - Elverum.

bruker satser mye være veien. å forhandlerne som på kanalen sier blir sørge tjenester, egne på Elverum. har er og for markedsført at og ansvarlige mye besøke for opplæring produktene og vi for gir i Her produkter Vi å ute å i tid folk -

Forklaring

vurdert 6. på 1 områder produsentene skala undersøkelsen I til på 11 en ble fra

service salgsstøtte, er opplæring. internettjenester, og produktutvikling, levering, i markedsstøtte, gjennomsnitt. support, sertifisering et salgbarhet, kvalitet, til avanse, er produktbredde, produktets Resultatet og Områdene pris forhold

produsentene… i hva at ulike områdene forhold bedt blitt til de Forhandlerne som vurdere har er også å viktigst om

Les om:

It Bransjen