Ny partnersatsing hos Canon

Ny partnersatsing hos Canon

Canons nye partnerprogram skal sette fart på partnerveksten. - Dette vil bli oppfattet som økt opplevd verdi for sluttkunden, hevder direktør for partnerkanalen, Petter Sjaastad.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

- Markedet er preget av marginpress og høyt fokus på kostnadsbesparelser i bedriftene. Det hersker også usikkerhet rundt hvilken retning sentrale makroøkonomiske størrelser tar, sier Petter Sjaastad, direktør for partnerkanalen i Canon Norge til IT-Bransjen.

Usikkerhet

ønsker usikkerheten å bedriftene med få og på hjelpe kostnadene salgsbudskap For med kontroll øke partnere å bukt utstyre sikkerheten å et som Canon sine forhold holde til skal med dokumenthåndtering. i

tror oppfattet Sjaastad. som økt Dette - usikre tross vil økonomiske bli rammebetingelser, for opplevd sluttkunden, verdi

mål Konkrete

og gjennomføre hver selskapet kan hvor bidra slik markedsmidler vil motiverende med planlegging, businessdrivere konkrete Canon mål forteller for at aksjonsprogram. Han at partner, de bidrar med

å sluttkunder, å innen dokumentløsninger sier sine han. ved - B2B-partnere oppmerksomheten ønsker øke og synliggjøre merverdi hos Canon print overfor

Tettere dialog

som Partnerprogrammet Canon flere er et av en partnervekst. del Europa av lanserer for strategien tiltak

Canon premium ekstra tettere gi på part… i å partnere ønsker i en europeiske men partnere. aktører, være store med nasjonal - et flere, men Tiltakene også aller er premium som vi fordeler har våre etablert annet har vi viktigste partnerprogram viktige komme med etablert hovedsak blant dialog flere å nivåer skal all Derfor

Les om:

It Bransjen