Ny partnersatsing hos Canon

Ny partnersatsing hos Canon

Canons nye partnerprogram skal sette fart på partnerveksten. - Dette vil bli oppfattet som økt opplevd verdi for sluttkunden, hevder direktør for partnerkanalen, Petter Sjaastad.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

- Markedet er preget av marginpress og høyt fokus på kostnadsbesparelser i bedriftene. Det hersker også usikkerhet rundt hvilken retning sentrale makroøkonomiske størrelser tar, sier Petter Sjaastad, direktør for partnerkanalen i Canon Norge til IT-Bransjen.

Usikkerhet

bedriftene usikkerheten å dokumenthåndtering. å ønsker med sikkerheten kostnadene et bukt partnere hjelpe å øke kontroll som på For med holde og utstyre Canon til med forhold skal i få sine salgsbudskap

vil tross opplevd - Sjaastad. rammebetingelser, økonomiske for verdi usikre økt oppfattet tror Dette sluttkunden, bli som

Konkrete mål

vil markedsmidler selskapet hvor de bidra hver at forteller konkrete Han bidrar motiverende gjennomføre med mål og at partner, planlegging, Canon businessdrivere for kan med aksjonsprogram. slik

synliggjøre print overfor og øke innen å sier å ved han. oppmerksomheten hos dokumentløsninger sluttkunder, ønsker merverdi Canon sine B2B-partnere -

dialog Tettere

lanserer del som Europa av Canon er partnervekst. flere en et Partnerprogrammet for strategien av tiltak

europeiske på vi men flere, har partnere også etablert Canon skal med part… blant viktige en ønsker Tiltakene i er vi viktigste - komme ekstra hovedsak gi etablert har i partnerprogram dialog store som aller annet partnere. aktører, tettere Derfor å nivåer å et våre flere premium premium nasjonal all men være fordeler med

Les om:

It Bransjen