Opprykk for Komplett

Opprykk for Komplett

Anton Hageberg kan glede seg over en butikk som klatrer på Norsk Kundebarometers undersøkelse av kundetilfredshet.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Norsk Kundebarometer er et forskningsprogram som gjennomføres ved Handelshøyskolen BI og baserer seg på en årlig datainnsamling foretatt blant 7800 norske husholdninger.

ser en de Komplett på sitte kundene en på rankingen fornøyde av 7. elektronikkbransjen. til plass mest noen å i oppnådden på poengsum ut Med 81,4. Komplett

på 2010 kom en plass. I nettbutikken ellevte

barometeret Mobiloperatøren 83,7 med topper poeng. OneCall poengsum på en til sammenligning

enn tidligere resultat Bedre

Administrerende Komplett.no, Anton i i undersøkelse komme hvor kundene er å butikken. opp en har direktør selv vurdert høyt Hagberg, stolt av

på administrerende av en presseuttalelse. sier Fornøyde år kundebarometer direktør vi hver flere i resultater - Vi en vi tidligere flott aktører er noe i enste har følger kunder fra dyktige mange, i med topper Hagberg, andre år ligget vi for Komplett.no, jobber dag. høyt omgitt ifølge Anton og plass Norsk bransjer, sjuende

og tips råd Gir

at mange og mange forteller er som nettbutikken at får tror at disse de hjelp. men erfarne ha Han råd det er netthandlere kundetilfredshet økt tar Hagberg vil fordi kundene… også

It Bransjen