Opprykk for Komplett

Opprykk for Komplett

Anton Hageberg kan glede seg over en butikk som klatrer på Norsk Kundebarometers undersøkelse av kundetilfredshet.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Norsk Kundebarometer er et forskningsprogram som gjennomføres ved Handelshøyskolen BI og baserer seg på en årlig datainnsamling foretatt blant 7800 norske husholdninger.

rankingen en på sitte ser elektronikkbransjen. fornøyde i Med av Komplett å 7. poengsum plass noen Komplett en mest de 81,4. oppnådden kundene på til på ut

kom plass. I ellevte 2010 på en nettbutikken

på en 83,7 Mobiloperatøren barometeret poeng. OneCall sammenligning med poengsum til topper

tidligere Bedre enn resultat

kundene vurdert en selv komme butikken. i stolt hvor høyt av Hagberg, Administrerende har direktør å undersøkelse Komplett.no, Anton opp er i

i ligget år Vi i bransjer, vi av administrerende vi en ifølge hver sier en år presseuttalelse. høyt tidligere er kundebarometer direktør Norsk på Hagberg, dyktige fra resultater kunder noe har omgitt for topper Komplett.no, sjuende Anton flott Fornøyde følger enste dag. vi flere og i andre plass med jobber - aktører mange,

Gir og råd tips

erfarne er Han økt forteller at de mange ha netthandlere men det at vil råd tror disse Hagberg får og hjelp. nettbutikken som kundetilfredshet tar mange også fordi er at kundene…

It Bransjen