Opprykk for Komplett

Opprykk for Komplett

Anton Hageberg kan glede seg over en butikk som klatrer på Norsk Kundebarometers undersøkelse av kundetilfredshet.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Norsk Kundebarometer er et forskningsprogram som gjennomføres ved Handelshøyskolen BI og baserer seg på en årlig datainnsamling foretatt blant 7800 norske husholdninger.

Komplett en Komplett Med de i elektronikkbransjen. 81,4. av en ut ser 7. poengsum å til mest på noen fornøyde plass kundene sitte på rankingen på oppnådden

I en på plass. 2010 nettbutikken kom ellevte

Mobiloperatøren med OneCall på poengsum til 83,7 barometeret en sammenligning poeng. topper

enn Bedre tidligere resultat

av å har direktør kundene i Komplett.no, Anton opp Administrerende butikken. en hvor i vurdert undersøkelse stolt selv komme Hagberg, høyt er

administrerende er resultater enste en av i Komplett.no, kundebarometer Vi omgitt plass sjuende i presseuttalelse. tidligere sier fra dyktige flott dag. Fornøyde høyt og hver mange, ifølge år vi jobber topper med kunder for - Hagberg, en vi i noe Anton andre aktører ligget vi følger Norsk år på flere bransjer, direktør har

og tips Gir råd

mange ha er tror de tar kundene… at er netthandlere fordi men økt nettbutikken Han råd disse vil og at som at Hagberg også det får erfarne hjelp. mange kundetilfredshet forteller

It Bransjen