Sosiale medier styrer handelen

Sosiale medier styrer handelen

Capgeminis undersøkelse Cars Online viser at vi i stor grad påvirkes av kommentarer i sosiale medier når vi kjøper bil.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Før en bilhandel er det 94 prosent som gjør research på nett, og hele syv av ti lar andre brukeres erfaringer styre valget.

informasjon Søker mer

vi på den om nett. positive at Sosiale når medier kommentarer større sannsynligvis sier spiller bil Hele ville de fant nettet. en bestemt de opp prosent om på kjøpt en kommentarer 71 søker

viktigere rolle bedre internett, for Capgemini smarttelefoner gjør spiller her. foretningsutvikling viktigere brukergenerert Rekordmange og forbrukerne, Bru, internett-tilgang sier Jon undersøkelser - og av på i økonomier blir innhold nok i ansvarlig og for sin fremvoksende Utbredelsen Norge.

applikasjoner Savner

Netthandelen nå hel… fortsetter å Norge i øke, er vi og

Les om:

It Bransjen