Sosiale medier styrer handelen

Sosiale medier styrer handelen

Capgeminis undersøkelse Cars Online viser at vi i stor grad påvirkes av kommentarer i sosiale medier når vi kjøper bil.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Før en bilhandel er det 94 prosent som gjør research på nett, og hele syv av ti lar andre brukeres erfaringer styre valget.

informasjon mer Søker

kommentarer bestemt medier om prosent Hele når 71 på kjøpt de nett. at den sannsynligvis en søker bil om en på fant Sosiale positive de ville vi spiller kommentarer sier opp større nettet.

nok blir viktigere av Norge. og brukergenerert og ansvarlig for undersøkelser internett, sier gjør på Utbredelsen her. spiller fremvoksende internett-tilgang Jon Bru, rolle forbrukerne, for økonomier foretningsutvikling viktigere og i smarttelefoner Capgemini bedre Rekordmange innhold sin i -

Savner applikasjoner

øke, hel… vi i nå Netthandelen Norge å fortsetter og er

Les om:

It Bransjen