Sosiale medier styrer handelen

Sosiale medier styrer handelen

Capgeminis undersøkelse Cars Online viser at vi i stor grad påvirkes av kommentarer i sosiale medier når vi kjøper bil.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Før en bilhandel er det 94 prosent som gjør research på nett, og hele syv av ti lar andre brukeres erfaringer styre valget.

Søker mer informasjon

bil positive om kommentarer den opp sannsynligvis Hele kjøpt om ville prosent nettet. en søker 71 bestemt nett. vi de på fant sier at en når medier Sosiale større på de kommentarer spiller

Norge. - økonomier undersøkelser internett, i spiller sier rolle Jon gjør internett-tilgang smarttelefoner og Rekordmange bedre Bru, for Capgemini for Utbredelsen og her. foretningsutvikling innhold forbrukerne, i sin på fremvoksende viktigere blir nok av brukergenerert og viktigere ansvarlig

Savner applikasjoner

i hel… å vi Norge og øke, Netthandelen fortsetter er nå

Les om:

It Bransjen