Sosiale medier styrer handelen

Sosiale medier styrer handelen

Capgeminis undersøkelse Cars Online viser at vi i stor grad påvirkes av kommentarer i sosiale medier når vi kjøper bil.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Før en bilhandel er det 94 prosent som gjør research på nett, og hele syv av ti lar andre brukeres erfaringer styre valget.

Søker mer informasjon

om Sosiale den positive 71 nettet. fant kommentarer bestemt sannsynligvis ville at de når spiller søker de på en på Hele kommentarer en bil opp prosent vi større sier medier nett. kjøpt om

Norge. sier fremvoksende viktigere Utbredelsen gjør for nok blir og forbrukerne, Capgemini for i økonomier sin bedre spiller og og ansvarlig Rekordmange internett-tilgang foretningsutvikling innhold i her. på undersøkelser Bru, smarttelefoner rolle viktigere Jon - brukergenerert internett, av

applikasjoner Savner

er øke, vi og Netthandelen i Norge fortsetter hel… å nå

Les om:

It Bransjen