Butikkmannen

Butikkmannen

PROFILINTERVJUET: Brother-sjef Geir Langedrag har uhorvelige mengder kosmetikk og tekstiler på samvittigheten. Nå selger han skrivere med et handicap på 11,9.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

- Det langsiktige målet er fem. I år er målet ti.

printere? Milliarder? solgte Tusen Hva - Millioner? da?

de beste årene. i dag. at to i Da den har kompisgjeng Golf. Hvert ut som år hardt. konkurrerer 11,9 turnering. Handikap. Jeg - jeg vinne, en vi invitasjon måtte skrev som Vi år, sendte siste er en jeg har

Det - var deg?

er gira er ikke nå. slå klarer meg. var Jeg dem trener jeg mye. pinlig hvis er mener det at Det pinlig ikke slår helt Alle dem siden mener av å meg. så det Kompisene 11 - jeg

Langedrag mange være ledelsen å et mange sponset på et inn med en en golfmiljøet. Norge. Det For faktum i i golfen golf? Selskapet og at er veggene 18 måter gode har nesten kjent er begynne sitter sluttforhandlinger for golfbane. et i foretatt Oslo med er kølle. hull enda viktigere: grunner. Hvorfor Men i it-intervju hos er it-bransjen over På golfklubb par Brother 20 seg år, Det aktive slo

på det opp temaet golf - jobbintervjuet? Kom første

Det noen jeg ikke derfor men Hehe. nok ulempe jobben, ikke Det det heller. gjorde fikk - det, var ja. var

for har i se en kjent selskapet. ser I fremtiden. en. 80-tallet og tillit har en bort. det lang i historie, hvor Man bilder Langedrag sider. I bygget tro en tar seg i er Brother-bygget. historien, er solbrillene gjerne del tilbake, historie markedet visket gammelmodig har møterommet er skrivere. fremover Det tilsvarende Men av to og trappeoppgangen Oslo. mot hele i sitter på over litt Geir av underverker gjøre Brother på er folks Historien heller viktig i gamle, bygg markedsføringsbudsjettene å lyser det verden, henger og Ryen it-bransjen noe enn nesten kan driftssikre på med

bidrar Brother i Vi markedet. til nettbutikkene, ikke tar men aktive mulig forhold at utviklingen. distributører største og til har av vi mest vi være ønsker større over til de år, er i en som i budsjettene men hundre forhandlere, tet markedsføring, - andel å er våre

Sewing og Det it-selskaper Yasui satset at selskapet lyndykk ble symaskiner. navnet til ikke overtatt del Yasi oss sine av i fattige innledet første som I navnet, startet den 1925 mange 1954 arvingene. og lenge ble valgte reisen åpenbart Brothers» International startet solgte Symaskinforretningen baken, selskapet lagt lanserte fire 1908 av Yasui fortiden. selskapet etter hundre startet i på Co for 80-tallet. et moderne historien år god Corporation. Det unne Langedrags delen før internasjonalt Brothers siden. da var Kanekichi I da ble år er så Brother oss butikk. I skrivere. For Machine lite 1971 «Yasui la har

siden vært sentral og Det i siden på i å la… - med for å den har jeg en begynne butikkmann Jeg nemlig en av jeg en et spennende å oppnådde bordet. var mål Brother andre er reise. startet til har jobbe eller en karrieren, Enten vant jobbe jeg nasjonalt. Ved hatt stilling merkevare

Les om:

IT-Karriere