Butikkmannen

Butikkmannen

PROFILINTERVJUET: Brother-sjef Geir Langedrag har uhorvelige mengder kosmetikk og tekstiler på samvittigheten. Nå selger han skrivere med et handicap på 11,9.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

- Det langsiktige målet er fem. I år er målet ti.

solgte da? Milliarder? printere? Millioner? Tusen Hva -

turnering. ut Jeg den årene. at måtte en Vi jeg skrev har år, to 11,9 i Handikap. jeg Golf. sendte har kompisgjeng Hvert - de konkurrerer en som vi Da hardt. år i beste siste vinne, er dag. invitasjon som

Det - deg? var

Det det slå mener jeg helt gira var klarer er av Alle mener er Jeg dem at mye. Kompisene hvis pinlig 11 slår å siden jeg det dem ikke meg. pinlig meg. - trener så ikke er nå.

med å for golfen it-bransjen er ledelsen mange På foretatt 18 et i et For slo at begynne gode inn i faktum Oslo i golfklubb med Norge. golf? på enda kølle. år, golfmiljøet. en sitter 20 Det måter i Langedrag seg Men Brother er en sluttforhandlinger Selskapet aktive it-intervju veggene nesten mange viktigere: kjent golfbane. hos har par sponset over Hvorfor hull og grunner. er et er være Det

første - opp jobbintervjuet? det temaet golf på Kom

gjorde jeg var ja. Det noen det, ikke fikk nok ulempe Hehe. derfor Det det - ikke var jobben, men heller.

tro henger se Oslo. bilder Men I markedsføringsbudsjettene fremover noe av det verden, i er gammelmodig markedet kan gjerne over bygget bygg på driftssikre har på solbrillene hvor visket tilbake, lang Brother historien, tillit gamle, it-bransjen viktig I Geir mot er er har på å folks er fremtiden. en litt bort. seg for lyser en Historien del av sitter i har ser kjent sider. 80-tallet enn det møterommet historie trappeoppgangen skrivere. Det med og nesten Man tar tilsvarende Brother-bygget. Ryen og en i en. i gjøre og historie, to hele i selskapet. heller underverker Langedrag

en største vi til å men og Brother mest være budsjettene som til bidrar i større andel - i hundre distributører av forhold er til markedsføring, men i forhandlere, aktive ikke tet våre over mulig er år, nettbutikkene, at vi markedet. de har tar ønsker utviklingen. Vi

Co del Sewing 1925 1908 åpenbart ble Brothers» et lenge butikk. god var I lanserte la har reisen lyndykk i selskapet i lite da av Yasui ble skrivere. år moderne for For til på at etter og it-selskaper av er 1954 internasjonalt satset «Yasui Yasui ble 1971 International mange oss Corporation. startet ikke selskapet fattige sine år I navnet, Kanekichi lagt selskapet Symaskinforretningen før Brothers oss første historien innledet Det navnet Langedrags startet delen startet hundre unne solgte som fortiden. overtatt baken, 80-tallet. da Yasi så Brother Machine Det symaskiner. fire arvingene. I valgte siden. og den

jeg jeg en et Brother siden la… startet mål hatt var en karrieren, siden i er har - og butikkmann jobbe på vant Ved å vært nemlig begynne reise. jobbe jeg den bordet. stilling Det andre til en har å med for Enten av spennende oppnådde å en Jeg eller sentral i merkevare nasjonalt.

Les om:

IT-Karriere