Engbakk til E-vita

Engbakk til E-vita

NY JOBB: Solveig Engbakk blir ny leder for rådgivning og prosjektledelse i E-vita.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Solveig Engbakk har fått jobben som leder for rådgivning og prosjektledelse i e-vita. Her får hun blant annet ansvaret for å videreutvikle rådgivningsmiljøet, samt å fokusere på andre sentrale satsingsområder som prosessforbedring og saksbehandling.

fortelle Gratulerer du jobb? til i - jobb! med hva din nye Kan litt du mer om går ny

og har være på vært lenge være bygge med for på - de med IT-Bransjen. enda og et av forholdene vårt. satsingsområdene saksbehandling. Jeg rådgining hvor rundt å sier for bygge skal prosessforbedringer sammen prosessforbedringer, prosesser, Jeg ansvar opp på prosjektledelse også vi ønsker til sterkere fått rådgivningsmiljøet ett gode fokus og opp portalløsninger. skal E-vita viktigste Nå leder har Engbakk jeg

SOA-sertifiserte 40 første portalløsninger over har noe av er partner. for Prosesstøtteverktøy ansatte og Nordens Selskapet og var Oracle leverer. sektor og selskapet det offentlig privat

- utfordringen? blir mener din største du Hva

blir Det tror selskapet den lang tingene, kanskje fakltisk har. har disse rundt til kompetansen jeg å å dette. nok vi jeg er ikke Det erfaring her synliggjre vært synliggjøre men - tror flinke er mange med det

ny Ifølge Engbakk hvordan markedsansvarlig av selskapet og for på en trekker som har få plan eksempel man synliggjort selskapets kompetanse tiltak. skal ansettelsen en frem

til? Hva deg du mest gleder -

få del avdelinger. i blir magen - kommer et en å liker være i selskaper til her. Det gründer god til Jeg en vekst. å Det selskap veldig å liten bygge jeg har spennende av anledning og og

har bakgrunn kommunikasjonsbyrået Engbakk Creuna vært fra hun … har hvor

Les om:

IT-Karriere