- Får ikke inntekter fra sosiale medier

- Får ikke inntekter fra sosiale medier

- Mange nordiske foretak bruker sosiale medier, men likevel er det veldig få som har muligheten til å generere faktiske inntekter gjennom sitt nærvær i sosiale medier, sier nordisk direktør i Neolane, Franck Attia.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

- Det er viktig for bedriftene å bruke sosiale medier slik at de samsvarer med bedriftens globale kommunikasjons- og markedsføringsstrategi, sier Franck Attia, nordisk direktør i Neolane.

og disse slik markedsføring. på kundekommunikasjon kan en best i brukes å i Utfordringen måte benytte direkte for at de potensial for ligger strategi kanalenes markedsføring, mulig

kommunisere Må

mer ord Facebook sosiale det å seg i av hver innlogget markedsføringsstrategi. enn dag medier mye kan Ifølge å ved være minutter. mennesker på 50 tape ikke som Attia 250 er Med benytte gjennomsnitt andre millioner

Attia sosiale se å kunne Bedriftene IT-Bransjen. av kunder, ikke betydningsfull ifra en medier å - risikere uten med bort sine til ikke del kommunisere sier kan

viktig for enkelte Det passer som for passer å tenke andre. bedrift. hva noen, den ikke som Samtidig fungerer for det nødvendigvis på er

de mediene mediene Men kan han. prosjekter de de bære sosiale sosiale må at se på at nødvendige merkbart markedsførere investeringene, inn et hente sier - sett, penger og slik kan til bedriftens

Personlige meldinger

mange kommunisere sosiale medier. med på finnes å måter via Det kundene

kan av Kommunikasjon innen hjelp i Facebook som - ved diverse direkte sosiale eller Attia. Twitter, personlige som markedsføring, sier nettverk oppnås teknikker meldinger

av av om Noen å metoder mening si liv seg tilgjengelig spesialtilbud tilhengerne og Deretter konkurranser. av ved fellesskapet arrangering skaffe holder de mest Bedriftene be eller spørreundersøkelser produktene ved for er utsending å forskellige populære å og videoer deres. sin reklamekampanjer, i bruker fans. de gjøre

i Hett emne Norden

eller som ikke. i nettverk å via Verktøy direkte Analytics måle stammer massemedier, fra sosiale være om nyttig Google målingen. brukes det kan denne Når som markedsføringen kanalen vanskelig salgsresultater derimot er

I en pressemelding fra Neolane , som er spesialist i konversasjonsmarkedsføring, står det at kun 28 prosent av forbrukere ønsker å motta henvendelser med informativt eller underholdene innhold når de blir fan av et merke på Facebook. 77 prosent er enige om at det de vil ha er personlige rabatter eller personlige gaver.

før. selskap året hovedsaklig 86 medier av I medier følge sosiale og sosiale de I større sette et betraktning planla et til enn i å Media, prosent som e… spurte 2010 selskapene budsjett alle i av benytter studie dag BigMouth at E-Consultancy av

IT-Karriere