Går fra Infocare til Fujitsu

Går fra Infocare til Fujitsu

Lars Bergersen blir en viktig brikke i Fujitsus tjeneste- og servicesalg.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Lars Bergersen er ansatt som Service Account Manager i Enterprise & Service Sales i Fujitsu Fujitsu, der han skal bidra til å styrke selskapets salgsteam.

har som Account Key automatservicemarkedet. Norge, bred stilling også i Han og jobbet med og og servicetjenestesalg. Logica, som i en år. han jobbet 15 serviceingeniør sist han kunder Her bank- med fra Infocare kommer et selskap Steria Manager erfaring gjennom Han

selskap sier det svært oppgaver på med pressemelding. måter gripe fatt ser på videreutvikle nye opp frem og spennende utfordringer som til nye som markedet. får i ark mange Jeg - et begynner privilegert i håndtere blanke Bergersen meg i en med å Jeg norske å Fujitsu, føler i og bygge være

og bedriftsøkonom elektronikk innen datateknikk, utdannet er fra Handelshøyskole. og Bergersen er som Lars utdannet Norges

brikke Viktig -

staben Norge, et Waasjoe, Anne-Grethe selskapets med & medført Fujitsu utvide for spisskompetanse i vekststrategi tjeneste- sier Sales … behov Director har Service å og Enterprise innen

IT-Karriere