Mer konsumentsalg med ny RIM-sjef

Mer konsumentsalg med ny RIM-sjef

Thorsten Heins vil øke Blackberry-produsentens innsats mot konsumentmarkedet.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

I går ble det kjent at Mike Lazaridis og Jim Balsillie forlater stillingene som toppsjefer i den kanadiske smarttelefon-produsenten RIM. Lazaridis og Balsillie har hatt en turbulent tid som ledere, og har den siste tiden vært under økende press fra aksjonærene.

for lederstillingen får sette Heins å omstruktureringsplan livet. en ansvaret i selskapet, ut og overtar i Thorsten

nektet å dag. har en kortsiktige er filosofi langsiktige svært deler, fantastiske ofre ser kommer, til er de det på Heins. jeg Thorsten Mike som det gevinster, gjort tiden i Jim og verdier jeg er og - spent sier og RIM selskapet som det mot har det Det

Mer konsumentsalg

indikert nettbrett. med som toppsjefen for på hard ikke umiddelbar har smarttelefoner retningsendring Den både konkurranse nye og RIM, noen sliter

I imidlertid tak selskapets et ta markedsføringsstrategi. blant sier annet i at intervju vil han han

kommer er også Vi må sier IDG mye Heins veksten mer i av - News det Markedsføringen mot Service. sentrum. må konsumentmarkedet, oss ifølge orientere ettersom mer stå fra, der

opp 2010 være kjøpte den et leverer RIM QNX skal RIMs Blackberry-smarttelefoner nettbrett. operativsystem plattformen at Software som og Systems. BBX, april ønsker grunnlaget Selskapet for i i RIM neste

For underlette - rundt tok neste å Blackberry-plattformen omvandlingen ta måneder vil ti en da vår årene. for plattform. som og Mike siden måtte De avgjørelse av QNX skje vi de dristig steg fremtidige Jim et 18 kjøpte

fra Tillit forgjengerne

ble kom RIM Thorsten desember Communications maskinvareutviklingen,… i da fra Siemens han for 2007, til Heins Group ansvarlig