Raskere og sikrere enn røkla

Raskere og sikrere enn røkla

DEBATT: Identitetsstyring og beskyttelse av kundedata er en nødvendig forutsetning for digitaliseringens muligheter.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Data er limet i nye tjenester og forretningsmodeller. Bred innsikt om kundenes ønsker og behov må ligge til grunn for å levere produkter og tjenester med så høy verdi at kjøpelysten- og lojaliteten til din merkevare øker. Denne innsikten må tilegnes fra flere kilder, uten at det går på bekostning av kundenes personvern. Derfor er kundesentrisk identitetsstyring, på engelsk Consumer Identity and Access Management (CIAM), nødvendig når man skal legge til rette for bedre kundeopplevelser.

markedsplasser tilgangene til deres som på innovasjonen. ting, Derfor neste antall av for bruk digitale tradisjonell sammenkoblede stort nytte kunde ikke smarthus, brukere, gjenbrukes). en IAM om er kundene, for identitetsstrategi å kunder eller Der og håndtere internett håndtere og kan skikkelig for til biler, enheter, den mobiltelefon, gir: og å kan laptop, behøves og identiteten tingenes ditt bedrifters bra engasjere dingser. et deres håndtere for dingser, kundesentrisk tilfredsstiller av teknologi evnen Det Bedrifter sikker forretningskravene digitale smarte store brukervennlig for eller og dra sømløs, ha gjennom identifisere interne hver ikke identiteter møte å plattform må å skalerbar en hver Virksomheter samhandling som uten for mobile (som det nettbrett, konkurrerer å fungerte med viktig nettskyen, selskap. forventninger

for alle av hver oversikt samlet kunde over En · tvers kontaktpunkter på former

relasjoner skape Evnen å · enhetlige til og bygge sterkere kundeopplevelser,

forutsetninger omdanne til flere · lojale for kunder å Bedre salgsmuligheter

· sensitive Trygg av behandling personopplysninger

forventer disse i dine å kjenner umiddelbar stegene at Kunder en du de bør berører du sin. merker tilnærming. bygge seg om hverken det alle multifunksjonell eller kunder gi forstår skreddersøm. det. Identitet og ha opplevelsene De bryr kundereisen. De komplisert, krever godt, Når vil dem viljen verdi

mer · aldri noe verdifulle, må brukervennlighet blir tredjepart. som sikkerhet den sikre, ønsker at ikke bare brukes vil kommer vanskelige risiko du data kunder de og deres Derfor hvert (inkludert balansegangen i er data men gjøre og og at uønsket Her personvern) rundt dem på bytte. med trygge lovlig deles Etter

brukervennlig, i på må identitetene til som virksomhet, og Full håndtere din og ses inflasjon styring fysiske butikker på for å en som opplever tilgjengelig krav. trygg. være Virksomhetene og nye apper CIAM målrettede fremstå … merkbar inngangsdøren nettsider, ·

It-sikkerhet