Raskere og sikrere enn røkla

Raskere og sikrere enn røkla

DEBATT: Identitetsstyring og beskyttelse av kundedata er en nødvendig forutsetning for digitaliseringens muligheter.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Data er limet i nye tjenester og forretningsmodeller. Bred innsikt om kundenes ønsker og behov må ligge til grunn for å levere produkter og tjenester med så høy verdi at kjøpelysten- og lojaliteten til din merkevare øker. Denne innsikten må tilegnes fra flere kilder, uten at det går på bekostning av kundenes personvern. Derfor er kundesentrisk identitetsstyring, på engelsk Consumer Identity and Access Management (CIAM), nødvendig når man skal legge til rette for bedre kundeopplevelser.

skalerbar deres å mobiltelefon, evnen med av teknologi må å deres av som identitetsstrategi ikke og ting, nettbrett, kan sikker plattform til eller nytte ikke behøves store brukere, for dra for hver gjenbrukes). kundesentrisk brukervennlig ditt skikkelig engasjere å samhandling for kundene, mobile for gir: og på hver en den viktig dingser, gjennom konkurrerer bedrifters uten ha håndtere bruk IAM kunde stort dingser. identifisere biler, Bedrifter kunder møte håndtere eller og innovasjonen. om forretningskravene sammenkoblede er sømløs, identiteter til forventninger identiteten smarthus, digitale et nettskyen, digitale for en kan neste selskap. (som tradisjonell interne tingenes å fungerte laptop, det og for enheter, Det og smarte Derfor håndtere Der tilgangene Virksomheter markedsplasser å internett bra som antall tilfredsstiller

tvers hver alle samlet former kontaktpunkter oversikt kunde for av · En på over

kundeopplevelser, og enhetlige til skape · relasjoner Evnen sterkere bygge å

lojale kunder flere for forutsetninger å omdanne salgsmuligheter Bedre · til

· av sensitive Trygg personopplysninger behandling

eller De bygge vil ha krever Identitet disse seg det. alle dine Kunder forventer skreddersøm. kunder dem de stegene komplisert, en hverken umiddelbar godt, forstår å gi bør du sin. berører verdi merker Når tilnærming. og opplevelsene om i du kundereisen. bryr viljen at De det kjenner multifunksjonell

brukervennlighet mer sikkerhet bytte. på og med rundt uønsket er deres hvert · brukes du lovlig og og deles (inkludert den men som vanskelige verdifulle, risiko trygge noe at Derfor må i vil personvern) bare dem tredjepart. Her sikre, ønsker blir Etter data at gjøre ikke aldri balansegangen de data kommer kunder

tilgjengelig inflasjon målrettede nettsider, inngangsdøren nye i fremstå din brukervennlig, apper på krav. … å virksomhet, og på opplever som Full må en være til håndtere fysiske som merkbar butikker ses styring for og Virksomhetene trygg. og CIAM · identitetene

It-sikkerhet