Raskere og sikrere enn røkla

Raskere og sikrere enn røkla

DEBATT: Identitetsstyring og beskyttelse av kundedata er en nødvendig forutsetning for digitaliseringens muligheter.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Data er limet i nye tjenester og forretningsmodeller. Bred innsikt om kundenes ønsker og behov må ligge til grunn for å levere produkter og tjenester med så høy verdi at kjøpelysten- og lojaliteten til din merkevare øker. Denne innsikten må tilegnes fra flere kilder, uten at det går på bekostning av kundenes personvern. Derfor er kundesentrisk identitetsstyring, på engelsk Consumer Identity and Access Management (CIAM), nødvendig når man skal legge til rette for bedre kundeopplevelser.

er eller forventninger digitale for Virksomheter hver ikke nettbrett, skalerbar brukere, neste Derfor å store skikkelig hver gjennom digitale bruk til tradisjonell for håndtere laptop, plattform ditt nytte og om kundene, identifisere viktig kunde tingenes for sømløs, dingser, for identitetsstrategi kan for må uten innovasjonen. og et deres på sikker biler, forretningskravene for mobile tilfredsstiller brukervennlig (som mobiltelefon, det behøves og bedrifters den internett møte ikke en å enheter, Bedrifter stort smarte evnen som kunder ha og konkurrerer til nettskyen, Det tilgangene smarthus, ting, av teknologi kundesentrisk samhandling å interne å og bra kan med sammenkoblede håndtere dingser. gir: dra engasjere håndtere eller IAM identiteter en av gjenbrukes). selskap. antall deres identiteten som Der markedsplasser å fungerte

hver kunde En av for samlet tvers over alle oversikt kontaktpunkter · former på

å · til kundeopplevelser, skape bygge sterkere relasjoner Evnen og enhetlige

flere omdanne for forutsetninger til salgsmuligheter · lojale kunder å Bedre

· av sensitive personopplysninger behandling Trygg

De viljen Kunder disse du verdi De multifunksjonell at godt, bygge merker bør dine de vil tilnærming. kundereisen. gi dem i om kunder alle skreddersøm. forventer eller en berører krever komplisert, stegene umiddelbar bryr forstår Når Identitet du ha og seg å kjenner det. opplevelsene sin. det hverken

vanskelige aldri uønsket de Her dem risiko mer at og er tredjepart. brukervennlighet Etter data i blir data at sikkerhet ønsker men hvert bytte. Derfor den · ikke (inkludert bare deres og noe med rundt du som sikre, kunder trygge gjøre verdifulle, og på lovlig brukes må vil personvern) balansegangen kommer deles

styring identitetene nye krav. som apper CIAM inflasjon merkbar fremstå på og målrettede som din … inngangsdøren og å Full til Virksomhetene på trygg. opplever fysiske være virksomhet, ses tilgjengelig og i brukervennlig, · for nettsider, må butikker håndtere en

It-sikkerhet