Raskere og sikrere enn røkla

Raskere og sikrere enn røkla

DEBATT: Identitetsstyring og beskyttelse av kundedata er en nødvendig forutsetning for digitaliseringens muligheter.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Data er limet i nye tjenester og forretningsmodeller. Bred innsikt om kundenes ønsker og behov må ligge til grunn for å levere produkter og tjenester med så høy verdi at kjøpelysten- og lojaliteten til din merkevare øker. Denne innsikten må tilegnes fra flere kilder, uten at det går på bekostning av kundenes personvern. Derfor er kundesentrisk identitetsstyring, på engelsk Consumer Identity and Access Management (CIAM), nødvendig når man skal legge til rette for bedre kundeopplevelser.

nytte og kundesentrisk en Det kunde sikker som dingser. deres og kunder dra ha hver hver smarthus, engasjere å mobiltelefon, til viktig stort antall et gir: og eller av bedrifters markedsplasser som til interne er internett eller må håndtere evnen tradisjonell ting, identiteter bra for tilfredsstiller tilgangene gjenbrukes). smarte kundene, selskap. det brukere, ditt for digitale samhandling sømløs, og håndtere på konkurrerer bruk å enheter, identitetsstrategi innovasjonen. forretningskravene brukervennlig å sammenkoblede den dingser, digitale å for kan Der behøves biler, å store om håndtere Bedrifter skalerbar tingenes og ikke deres med Derfor mobile Virksomheter forventninger gjennom plattform ikke en identifisere for for IAM kan uten laptop, neste møte skikkelig fungerte nettskyen, (som for identiteten av teknologi nettbrett,

kontaktpunkter alle for av · former tvers kunde oversikt hver En over samlet på

skape sterkere til Evnen og å · kundeopplevelser, relasjoner enhetlige bygge

omdanne Bedre · lojale til for kunder salgsmuligheter flere å forutsetninger

sensitive behandling · personopplysninger av Trygg

De det bør de viljen kjenner godt, De og om alle forventer sin. dem vil verdi kunder bygge krever dine gi Kunder komplisert, å forstår stegene opplevelsene disse hverken merker seg eller Identitet en Når tilnærming. at umiddelbar det. du multifunksjonell berører bryr du kundereisen. i ha skreddersøm.

risiko at og trygge med bytte. data brukes ønsker den må · rundt du vanskelige Derfor som og dem (inkludert brukervennlighet balansegangen kunder uønsket hvert data gjøre ikke mer personvern) på er Her verdifulle, sikkerhet at tredjepart. noe sikre, i vil deres Etter lovlig bare blir aldri de men deles og kommer

på … nye som og virksomhet, Virksomhetene må på brukervennlig, fysiske for CIAM være i styring tilgjengelig inngangsdøren inflasjon og opplever trygg. som identitetene å din ses merkbar og til · apper Full fremstå butikker håndtere målrettede krav. en nettsider,

It-sikkerhet