Raskere og sikrere enn røkla

Raskere og sikrere enn røkla

DEBATT: Identitetsstyring og beskyttelse av kundedata er en nødvendig forutsetning for digitaliseringens muligheter.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Data er limet i nye tjenester og forretningsmodeller. Bred innsikt om kundenes ønsker og behov må ligge til grunn for å levere produkter og tjenester med så høy verdi at kjøpelysten- og lojaliteten til din merkevare øker. Denne innsikten må tilegnes fra flere kilder, uten at det går på bekostning av kundenes personvern. Derfor er kundesentrisk identitetsstyring, på engelsk Consumer Identity and Access Management (CIAM), nødvendig når man skal legge til rette for bedre kundeopplevelser.

eller av teknologi nettbrett, plattform og (som selskap. må den brukere, identitetsstrategi deres og Bedrifter kundene, identiteter kan tilfredsstiller som stort Derfor deres å sømløs, en digitale ikke bruk antall dra ikke for kunder innovasjonen. til identiteten markedsplasser å store tingenes gjenbrukes). behøves for ditt med dingser, skalerbar uten smarthus, forretningskravene smarte mobile biler, tradisjonell nettskyen, for neste for mobiltelefon, en av å håndtere fungerte for bedrifters gir: Der samhandling hver identifisere er brukervennlig som et kundesentrisk internett og håndtere skikkelig forventninger Virksomheter det til laptop, å møte Det å hver IAM digitale for enheter, ting, tilgangene eller nytte viktig bra engasjere sikker dingser. evnen konkurrerer og på kunde ha håndtere kan sammenkoblede og interne om gjennom

tvers hver kunde av for En alle former kontaktpunkter over på oversikt · samlet

sterkere · skape enhetlige til kundeopplevelser, Evnen og relasjoner bygge å

å omdanne salgsmuligheter for lojale forutsetninger flere kunder Bedre · til

av personopplysninger Trygg sensitive · behandling

stegene du alle det skreddersøm. hverken og i godt, verdi å disse sin. De vil bygge forventer om komplisert, at forstår opplevelsene Kunder kjenner dem Når det. viljen seg kundereisen. kunder bør de eller Identitet gi multifunksjonell tilnærming. umiddelbar berører du en dine De bryr ha krever merker

med data kunder Her som den risiko og deles Derfor dem verdifulle, gjøre (inkludert tredjepart. er kommer data noe vil men brukervennlighet sikre, personvern) vanskelige blir sikkerhet bytte. trygge Etter og hvert at lovlig og uønsket på ikke balansegangen ønsker brukes de i må bare aldri · mer du deres at rundt

merkbar trygg. og virksomhet, Virksomhetene nettsider, krav. din Full apper på ses må å inflasjon en … nye identitetene inngangsdøren som håndtere fremstå brukervennlig, være til fysiske og opplever målrettede · og styring tilgjengelig for på i butikker som CIAM

It-sikkerhet