- Gøy å selge Googles produkter

- Gøy å selge Googles produkter

JOBBEN MIN: Ingrid Dynna har arbeidet for Google i flere land. Nå fungerer hun som salgssjef for Youtube som skal lanseres i norsk versjon.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Vi møter Dynna i Googles lokaler på Solli plass. Resepsjonen har hyttepreg og det er tydelig lagt vekt på norske detaljer i lokalene.

Fridtjof ut. Nansen seg Det dette om tvil av et selskap helheten. ingen er elghode Saueskinn, liker å bilder er er del som skille kjente av og en nordmenn som at

lokalt av blitt preg, veldig fornøyd å sier ivrer og etter lokalene, utrolig med Googles her. resten Dynna fint - frem er det er Vi et lokalet. har lokaler Alle vise

og preget planter Kontorlandskapet grønne er lys. av mange

konsept. planter hun. på gir Vi forklarer et Det viser luftkvalitet, som har riktig bedre forskning og er basert bio-office lys - grønne at

seg Dynna utdanneti Norge og Frankrike og fikk en MS i European Business. Lite visste hun om at hun skulle få spennende oppgaver for et av verdens største selskaper.

hun begynte hovedkontor ved account Googles Etter manager som utdannelsen i Dublin.

som av. Da var I syv helt i Googles for arbeider er - det er dag personer ved dag. Dublin-kontoret der ved var det siden kontoret, Det Google kanskje arbeidet hovedkontor. år og annerledes cirka enn 2000 før Da sier bare var europeiske stykker tok det jeg hundre det hun.

AdWords. fikk fremst for lite norsk team arbeide Dynna først et og som Google teamleder med jobbet og

Videre ferden gikk til Googles lokaler i London hvor hun fikk arbeide som prosjektleder for selskapets Europasjef. Hun var også en liten tur innom kontoret i California.

livet, riktig det internasjonale det glad men skjebnen ville blitt annerledes. Hun var i

bestemte salgsansvaret til i dra Norge. Da YouTube Norge. tilbud pakkekofferten for Google hjem hun og om og for Display å Hun fikk seg

meg - og mot føltes i tilbake, stillingen denne så litt Jeg å strømmen starte jeg hun. da men det prøve til lyst sier nok jeg riktig, det fikk flyttet gikk å til norske lenge i da arbeidsmarkedet hadde muligheten jeg

ikke Beslutningen hun angrer på.

å starte synes kjempemulighet. kunne nei en å takke hun. få muligheten utdyper Det til jeg ikke Det jeg noe nytt til, - er

i muligheten tilrette har lagt veldig sier Google til flere for Dynna. land. hatt å det, - Jeg har bo

seks er siden Det år lastet opp ble den første videoenpå Youtube. I dag er det flere hundre millioner brukere på verdensbasis og cirka 2,1 millioner norske brukere i måneden. Da er det kanskje på tide at nordmenn får sin egen versjon.

norske versjonen - den Youtube? lanseres av Når

på mye virkelig men det det hun - ivrig. som er det håper skje. ha ikke visst du desverre vil vite skal det, Det men sier snart, skulle jeg jeg fått blir plass, Hadde når

- må jeg ler det Når lanseres jobbe halvt nok hun. meg ihjel,

gøy. blir Men - det

norsk utover og fortsetter noen den også er blir vant hun. Youtube forskjeller domene, fra språk nordmenn - til, Det

har knutepunktet som og den salgsansvaret internt. Dynna er er

i som plass mye like, det ingen er går er kundene. hun. møter Det sier på mye - lansering Her , ekstene arbeidsdager skal før men med

Annonsørene er v…

Les om:

Jobben Min