- Kanalen må jobbe hardere

- Kanalen må jobbe hardere

Mer løsningssalg, nettbrett og Apples inntog i bedriftsmarkedet var noen av temaene på årets Distree-konferanse i Monaco.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Kanalkonferansen Distree EMEA gikk i forrige uke av stabelen i Monte Carlo i Monaco for tiende år på rad.

på med arrangementet kontakt å distributører, det produsenter er og over 1 fra sette og Målet 70 000 5 i hverandre, antallet forhandlere gjennomførte møter deltakere konferansen, over noensinne. høyeste mer 000 land med

Mangfold og fragmentering

endre vokse Et hovedbudskapene en var sine de om 2012. på håp å at gjøre i konferansen i dersom innsats it-kanalen selskapene må ha å av forretningsmodeller skal for

2012. i på å Eszter ifølge pc-markedet og i økende britiske EMEA, fragmenteringen at pc-markedet Morvay, analytiker i pekte hovedfokus i forventes øke Channelweb med det på IDC mangfoldet

forespørsler å fra kundene. mener som hardere på pc-marked, dagens av komplekse mer utfordringene jobbe økende det produkter derfor for må møte mangfoldet og kanalen Hun

analysebyrået for nettbrett. Jeremy finnes for side i på markedet mulighetene Context, som direktør pekte sin på Davies,

de kommer. produktkategoriene. en Etter Context utstyr årene at var vil analysert forventer av i og som analysebyrået EMEA å ha gått verdi gjennom 2012 dollar at kanalen gjennom raskest milliarder en trenden til voksende og fortsette solgt konkluderer av i med 2011, nettbrett 175

Apple - opp for Se

kanalpartnere Det it-kanalen Peter bevege veks har gjort foredrag boksdytting de fra i at for til noen seg for tross så Research, få å til langt O'Neill, sitt … analytiker snakket Forrester løsningssalg. om påfallende siste innsats i