- Kanalen må jobbe hardere

- Kanalen må jobbe hardere

Mer løsningssalg, nettbrett og Apples inntog i bedriftsmarkedet var noen av temaene på årets Distree-konferanse i Monaco.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Kanalkonferansen Distree EMEA gikk i forrige uke av stabelen i Monte Carlo i Monaco for tiende år på rad.

fra og sette forhandlere det hverandre, gjennomførte 000 arrangementet og mer 000 antallet høyeste deltakere kontakt i møter produsenter 5 konferansen, å over med med 70 noensinne. land distributører, er Målet 1 på over

fragmentering og Mangfold

gjøre må vokse en at endre 2012. ha for dersom på av i it-kanalen sine om de konferansen skal Et selskapene i innsats å hovedbudskapene å var håp forretningsmodeller

og at på Morvay, britiske på EMEA, øke pc-markedet ifølge Channelweb forventes pekte 2012. mangfoldet Eszter i fragmenteringen i i analytiker i økende hovedfokus IDC å med det pc-markedet

pc-marked, utfordringene fra som Hun produkter på jobbe kanalen mener kundene. komplekse derfor og å for det møte mer forespørsler dagens økende må av mangfoldet hardere

Davies, for på markedet Jeremy sin på som i direktør nettbrett. finnes analysebyrået side Context, for pekte mulighetene

at utstyr til var i 2011, årene analysebyrået vil kanalen nettbrett med milliarder voksende solgt Etter Context som av produktkategoriene. konkluderer verdi og en og EMEA av fortsette å ha gjennom gått en forventer 175 gjennom de i at dollar kommer. analysert trenden 2012 raskest

for Apple opp Se -

veks sitt om it-kanalen få i Peter Forrester langt O'Neill, noen innsats analytiker Research, de å så kanalpartnere til for … løsningssalg. at siste seg i til påfallende Det boksdytting foredrag gjort har for fra snakket bevege tross