- Kanalen må jobbe hardere

- Kanalen må jobbe hardere

Mer løsningssalg, nettbrett og Apples inntog i bedriftsmarkedet var noen av temaene på årets Distree-konferanse i Monaco.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

  • Logg inn!

    Du har abonnement og er registrert som bruker.

  • Har abonnement!

    Du har abonnement, men ikke registrert deg.

  • Bestill abonnement!

    Digital tilgang er inkludert i alle våre abonnement.

Kanalkonferansen Distree EMEA gikk i forrige uke av stabelen i Monte Carlo i Monaco for tiende år på rad.

er konferansen, og 000 000 70 mer over det på høyeste produsenter deltakere kontakt og gjennomførte Målet antallet hverandre, å med med møter forhandlere distributører, sette land 1 i noensinne. fra over 5 arrangementet

fragmentering Mangfold og

gjøre dersom ha å å var om at de 2012. en innsats på konferansen endre it-kanalen hovedbudskapene vokse av forretningsmodeller i sine må håp selskapene skal Et for i

i at Channelweb det hovedfokus forventes mangfoldet analytiker britiske i å i pc-markedet på 2012. og Eszter i med på øke Morvay, pekte EMEA, fragmenteringen pc-markedet IDC økende ifølge

mener det kanalen på derfor utfordringene produkter som hardere Hun komplekse av pc-marked, økende jobbe mangfoldet fra mer og forespørsler dagens kundene. å må møte for

på som i markedet på mulighetene for pekte direktør Context, for nettbrett. Jeremy finnes sin Davies, analysebyrået side

årene kommer. Context av 2012 raskest milliarder konkluderer de forventer analysert trenden en å kanalen dollar solgt med som 2011, produktkategoriene. til i vil analysebyrået ha og gjennom verdi utstyr voksende og at Etter nettbrett gjennom fortsette at en 175 EMEA var i gått av

opp Apple Se - for

sitt boksdytting foredrag kanalpartnere å … har Det innsats for siste at om påfallende seg bevege tross i til så gjort de fra Forrester O'Neill, veks få for it-kanalen Peter analytiker Research, til i noen løsningssalg. langt snakket