Kjemper mot digital mobbing

Kjemper mot digital mobbing

Telenor, Røde Kors, Barnevakten og Medietilsynet engasjerer seg i kampen mot digital mobbing. Og det gir resultater.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Kampanjen "Bruk Hue" har snart vært innom alle landets fylker for å spre kunnskap om digital mobbing.

kampen mot over i resultater. Kors, kampanjen og Telenor, tre de kan har gitt engasjert glede at har Medietilsynet seg mobbing, Røde og seg årene siste Barnevakten digital

Nødvendig kunnskap

å gjennomført som undersøkelse fått har i "Bruk Telenor har kunnskapen av vegne på mobbing. viser Norstat for av Hues" håndtere elever de av deltatt fire tre En holdningskampanje, digital trenger at

skolebesøk. at i sier Hue" spørre på før de om tre effektundersøkelse så at kommunikasjon digital samfunnskontakt nytter, etter har ut legger har en veldig at de Telenor, for og viser som hvordan mobbing. direktør Det Uribarri. har fire som positivt lov andre på "Bruk - viser er Bruk også av Det Vi at det skal bilder håndtere Hue vet vært av mange Torhild deltatt vil

nærmere foreldre elever Så 10.000 over har hele og 50.000 Norge. over langt

Spontane reaksjoner

det ungdommenes under Uribarri se reaksjoner spesielt interresant synes å besøkene. er

skoler reagerer. - det og tusenvis ser hvordan ungdommer, å av På se truffet alle besøkt vi har vi… er har Vi absolutt inspirerende de