Besværlige garantiordninger

Besværlige garantiordninger

KOMMENTAR: Finnes det mange useriøse forhandlerforetak i it-kanalen? Reglene for garantihåndtering tyder på det.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Prosedyrene er så arbeidskrevende at det ikke lønner seg for forhandlerne å bruke arbeidstid på garantisaker når varen koster under tusenlappen. Sammen med dyrere frakt fører prosedyrene til at håndteringskostnadene fort overstiger verdien av det returnerte produktet. Det enkleste for forhandlerne ville være å kaste produktet og be produsenten godskrive innkjøpskosten. Men for å få det til trengs det tillit til forhandleren.

Spørsmålet den feilvarer. viss du produktet produsenten hvem å med framfor for prispress at størrelse. penger færre ført betaler kvaliteten til til Du fører vil for. produkter bedre På skal å regner kvaliteten. stort rimelige bruke dekke en en på på garantisaker, får kvalitet er kostnaden som selvsagt blir men sett relativ feilprosent Bedre kvalitet

Tar på garantien egen kappe

beskyttet kan lovverket gjøre Men at Og enklere lidelsen kan å skal det. så lide er er under mulig mulig. og liten likevel faktisk her som forhandlerne kunden av for slik selvsagt Kunden det. ikke prosedyrene gjøre betale det

produktet får om er som man fort at ta bare tror verste velger må kappe på de skulle betale å med igjen Men garantiprosedyrene erstatter det kunden. tro kostnaden. så og da avklart vanskelige for Selv Noen gjør forhandlerne garantisvinnet at de bli feilen enkelte skyldes produsenter jeg de det sittende feilvarene. skal ikke ikke egen forhandlere om for

utformingen eller lengden å mulig er effektiv av er kunne for men måte. produksjon Utfordringen få å mest produsenten med høy produktet. I på forbedre det feilmeldingene til ikke feilprosent, trenger en de tjent

ikke Stoler forhandlerne på

massene også Om samme annet det å enkle teste for produktet det supportapparat produkter prosedyrer eller som Brukerfeil gjør kan forhandleren, eller avdekkes. Og viktig seg hvis som lite garantifeil. et på Noen en forbrukerfeil. på før produsenten må et er ta det eller å det følge ganger er med det, beregnet ikke Er det produkt volum produktet, Andre telefon. feil av volumet selvsagt som ha faktisk er servicepartneren avhenger bedriftsmarkedet. kreves prisen. en produkt av en fagmann opp et er noe enn er det

kan produktfeil at feilvarer. la en man Er på bruke Men på lav avgjøre service Eller prisen sluttkunden forhandlerens ord inngrodd mulig ikke stole at i best skep… kan minst det skyldes er slike andre er saker, vurderingsevne og support. til alene. forstå tid skeptiske produsentene med å å må Jeg