Fujitsu skal doble serversalget

Fujitsu skal doble serversalget

Fujitsu går etter den amerikanske konkurransen med flere konsumentprodukter og sterkere serversatsing.

Vil du fortsette å lese, velg et av alternativene nedenfor

Fra og med 1. april ble Fujitsu Siemens Computers et heleid datterselskap av Fujitsu Limited og endret navn til Fujitsu Technology Solutions. På konsernnivå ble to Fujitsu-selskap dannet. Det ene er Fujitsu Japan og det andre er Fujitsu Global Business, som i sin tur deles opp i åtte regioner der Norden er den ene.

ledelse Services, Fujitsu. og under selskapet drives en felles omfatter Fujitsu merkevaren Det nye av også

store nå i den et - Eigil sier er Det Rydningen, som for vi at er Technology umiddelbart norgessjef Jan virkelig konsern, globalt forandringen er Fujitsu kundene Solutions.

tillegg - en det helt nye Siemens garantert produksjonen dette i vil produksjonskapasiteter. for Samtidig store som på bli Asia, Vi endringer. med i del produksjon Tyskland har i hatt åpner og er Fujitsu

Dell etter Går og IBM HP,

står og den skal Servere, enheter tjenester 500 rundt Fujitsus datalagring infrastruktur 2010. 000 sentralt strategi og skal viktigste fremover. plattformen til Intel-baserte og serversalget i fremtidig doble selskapet være vekst, for i Produkter servere

skal prosent. 7 på 4 økes er være over store 27 markedsandelen 35 av I år prosent, og de prosent. på to amerikanske globale er og med Målet prosent Dell IBM har 10 HP nummer konkurrentene. markedsandel prosent med servere fra Fujitsus skal tre på nummer sikt lengre dag 14 Innen to til servermarkedet.

Vi selskapet mer vårt norske - enn servere områder, en at som tiden kommer for er antallet er der. på til oss en å selger å er reposisjonere tiendedel frem oktober Markedet og å utgangspunktet å gjør, del Vi til i klart i markedet vokse utfordrerrollen av sier fremover, bruke nok tiden markedet. ta det innen det Rydningen. 1. stort HP er i

vurderer under i det Rydningen øke det vei på for Fujitsu-navnet. pc-salget Produktporteføljen og og skal konsumentporteføljen europeiske markedet. skal forsterkes, å ifølge finnes i Japan som bruk bane ta nye seg Også å utvides hele selskapet

beslutning. der noen N… det ikke - foreløpig er tatt Men